کد خبر: ۵۷۰۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
وقتی همسایه کوچک ایران پایگاهی برای صهیونیست ها می شود:

به گزارش رجانیوز، چند روز پیش مسئولان دولت الهام علي‌اف که رابطه بسیار دوستانه‌ای با مقامات رژیم صهیونیستی دارد، جمعی از حامیان خود و همجنسگرایان این کشور را که حدود 20 نفر بودند در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ساماندهی کرد تا ضمن برپایی تجمع، نسبت به آنچه «دخالت ایران در امور داخلی جمهوری آذربایجان» نامیدند، اعتراض کنند.

در تجمع همجنسبازان باکو، این افراد ضمن حمایت از اقدامات الهام علی‌اف از تظاهرات مردم تبریز علیه اقدام ضد دینی دولت باکو انتقاد کردند. همجنسبازان معترض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، با سردادن شعارهای اهانت آمیز علیه مراجع عظام شیعه از جمله حضرت آیت‌الله سبحانی، حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و حضرت آیت‌الله سیستانی، بصورتی سفارشی اقدام به گستاخی و هتک حرمت نسبت به رهبر معظم انقلاب کردند.

همجنسبازان باکو، خواستار بی تفاوتی مراجع شیعه و مردم تبریز نسبت به امورات دینی شیعیان مظلوم جمهوری آذربایجان شده و آنرا دخالت در امور داخلی جمهوری آذربایجان عنوان کردند. این اقدام البته با بي‌توجهي و بي‌اعتنايي و در بسياري از موارد، واكنش منفي شهروندان باكو كه بيشتر آنها از شيعيان مظلوم و محبين اهل بيت عليهم‌السلام هستند، مواجه شد.

چهره شاخص همجنس‌بازان تجمع کننده در مقابل سفارت ایران در باکو، که همواره در همایش‌های صهیونیستی در اسرائیل شرکت می‌کند و مورد حمایت صهیونیست‌هاست، در همایش همجنسبازان حامی الهام علی‌اف در مقابل سفارات ایران در باکو گفت: «همجنسبازی یکی از نشانه‌های تمدن معاصر است. قبل از فروپاشی شوروی همجنسبازی در این شهر (باکو) ممنوع بود و همجنسبازان مجازات می‌شدند اما با فروپاشی شوروی ما به آزادی رسیدیم و آزادی همجنسبازی یکی از مهم‌ترین نشانه‌های آزادی در جمهوری آذربایجان است که دولت الهام علی‌اف از آن دفاع می‌کند.»

در همین راستا، هر چند سفیر جمهوری آذربایجان احضار شده و سفارت ایران در باکو هم در همین رابطه بیانیه شدیدالحنی صادر کرده بود و از سوی دیگر سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو برای انجام مشورت‌های لازم به تهران فراخوانده شده است، اما به نظر می رسد غرق شدن دستگاه ديپلماسي كشور در چنبره و تاروپود خودساخته‌ي ناشي از رعايت انواع و اقسام ملاحظات بي‌مورد، زمينه‌ساز بروز چنين جسارت‌هايي از سوي همسايه كوچك شمالي شده است.

بر همین مبنا جا دارد امت غيور ايران با هوشياري و وقت‌شناسي پاسخي ولايت‌مدارانه و در خور، به جسارت‌هاي نابخشودني که از سوی رژیم صهیونیستی و الهام علي‌يف طراحی و از سوی جيره‌خوران همجنسبازش اجرا می شود، بدهند.

گفتنی است در جمهوری آذربایجان به علت اختناق شدید هرگونه تظاهرات اعتراضی حتی بر علیه دولت ارمنستان که از دشمنان اصلی این کشور است، ممنوع است و به علت هم‌پیمانی دولت آذربایجان با دولت‌های استکباری و اسرائیل، فقط تظاهرات بر ضد انقلاب اسلامی ایران آزاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
من جاي فرمانده سپاه بودم روز جشنه مسابقه است ميخوان برگزار كنن؟ اين قوم لوط را به موشك مي بستم تا درس عبرت بشن اين چه مسخره بازيه مرتيكه بي همه چيز بعد هزاران سال شده رييس قوم لوط اي تف به شرف نداشته ات
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
انشاالاه مردم آذربایجان از مصر ولیبی ویمن وبحرین درس خواهند گرفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
تو دنیا هیچکس حق نداره به مقدسات دیگری توهین کنه.هرکسی رو تو قبر خودش میذارن
پاسخ
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
جسارت وبی شرمی به حداکثر رسیده،باید مسئولین قاطعانه جواب دهند.لعنهم اله علی القوم الظالمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها