کد خبر: ۶۰۰۲۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
در مورد ماجراي اخراج شيث رضايي از پرسپوليس صحبت‌هاي زيادي به گوش مي‌رسد كه آخرين آن به گزارش يك پايگاه خبري- تحليلي برمي‌گردد. اين سايت خبري در گزارشي چنين عنوان كرد كه طبق شايعات دليل اخراج شيث از پرسپوليس مطرح شدن نام او و حركتي كه در ديدار با داماش انجام داد، در ترانه‌هاي يكي از خواننده‌هاي مغضوب مقيم آلمان است. اين خواننده گستاخ كه حتي در يكي از كارهايش نسبت به مسايل مذهبي هتاكي كرده بود، در يكي از ترانه‌هايش پاي شيث و نصرتي را به ماجرا باز كرده و از حركت ناپسند اين دو در ديدار با داماش صحبت كرده است!

به نوشته روزنامه گل : طي صحبتي كه با يكي از مسوولان باشگاه پرسپوليس داشتيم، دليل اخراج شيث رضايي از پرسپوليس و قرار گرفتن نام او در ليست بازيكنان مازاد، هيچ ارتباطي با اين موضوع نداشته و باشگاه پرسپوليس بنا به دلايل ديگري حاضر به تمديد قرارداد با شيث رضايي نشده است.

البته اين پايان صحبت‌ها در مورد شيث رضايي نيست. با توجه به حواشي و اتفاقات عجيب و غريب اين بازيكن در جايي ديگر عنوان شد كه او حتي اتومبيل گرانقيمتي را از يكي از مسوولان گرفته و اتفاق‌هاي مربوط به اين موضوع در اخراج شيث از پرسپوليس تاثيرگذار بوده است.

از سوي ديگر شنيده مي‌شود كه شايعات اخير در مورد حضور شيث در ماجراي ائتلاف سرخ‌ها دليل ديگري براي اخراج اين بازيكن بوده است. هرچند كه شيث هرگز در مورد اين شايعه صحبت نكرد و كسي هم حركتي در راستاي شايعه ائتلاف از شيث نديد ولي همين موضوع و همين شنيده‌ها باعث شد تا بعضي از مسوولان باشگاه پرسپوليس به كنكاش در مورد اين قضيه بپردازند و حتي به مسايل جديدي برسند.

ماجراي صحبت‌هاي بعضي از بازيكنان پرسپوليس با مسوولان باشگاه از ديگر اتفاق‌هاي عجيب و پرسروصدا در مورد شكل گرفتن ليست مازاد و حضور شيث در آن بود. بعضي از نزديكان پرسپوليس در اردوي دوبي خبر از آن دادند كه برخي از بازيكنان پرسپوليس در گفت‌وگو با مسوولان باشگاه از آنها خواسته‌اند تا براي فصل آينده حواشي و حرف و حديث‌ها را از پرسپوليس دور كنند و به همين دليل باز هم پاي شيث به ميان آمده و چند بازيكن پرسپوليس از مديران باشگاه خواسته‌اند تا در مورد احتمال حضور مجدد اين بازيكن در پرسپوليس بهترين تصميم را بگيرند.

اين درست كه شيث معمولا جزو خوب‌هاي پرسپوليس بوده ولي عملكرد ضعيف او در بازي‌هاي اخير اين تيم اتفاق ديگري بود كه در بدترين برهه زماني به وجود آمد. پس از بازي‌هاي نه چندان خوب شيث و آن صحنه خطاي پنالتي در مقابل تيم دايي، دنيزلي تصميم گرفت تا براي آخرين بار در ديدار با الاتحاد، رضايي را مورد آزمون قرار دهد و از شانس بد شيث يكي از بدترين روزهاي فوتبال مدافع سرخ‌ها رقم خورد و او ضمن انجام يك خطاي پنالتي، يك پاس گل هم به بازيكنان الاتحاد داد تا سرخ‌ها با قبول شكست مقابل نماينده عربستان از گردونه رقابت‌هاي آسيايي حذف شوند.
در حالي كه پس از مشخص شدن ليست بازيكنان مازاد پرسپوليس خبر رسيد كه بعضي از مسوولان باشگاه با نصرتي در مورد بازگشت به پرسپوليس صحبت كرده‌اند، شايعه شد كه سردبير يك روزنامه ورزشي گفت‌وگوهايي با شيث و مدير برنامه‌هاي دنيزلي انجام داده تا شرايط بازگشت اين بازيكن به پرسپوليس را مهيا كند! بعضي از گمانه‌زني‌ها حكايت از آن داشت كه دنيزلي ليست 14 نفره‌اي از بازيكنان موردنظرش را به باشگاه اعلام كرد و اين در حالي بود كه سايت باشگاه فقط از ده بازيكن براي تمديد قرارداد نام برد و به نحوي بقيه در ليست مازاد قرار گرفتند. بنابراين نام شيث رضايي در ليست چهار نفر باقي مانده است و باشگاه قصد دارد تا پس از روشن شدن تكليف اين ده نفر، با آن چهار نفر باقي مانده تمديد قرارداد كند، اما از شواهد و قرائن اينگونه برمي‌آيد كه نام شيث حتي در ليست احتمالي نيز وجود ندارد. طبق شنيده‌ها جواد كاظميان، آسمير آودوكيچ، عليرضا محمد و سامان آقازماني نامشان در ليست چهار نفره و احتمالي پرسپوليس وجود دارد كه از اين بين كاظميان موفق شد طبق صحبت‌هاي رويانيان به مناسبت ولادت امام جواد(ع) قراردادش را با پرسپوليس تمديد كند!
هرچند كه شيث در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه با توجه به عملكرد فني خوبش، اخراج شدن از پرسپوليس به معماي بزرگ زندگي‌اش تبديل شده ولي رويانيان نيز در گفت‌وگوهايش اعلام كرد كه برخي از بازيكنان به خاطر مسايل اخلاقي از پرسپوليس كنار گذاشته شده‌اند.
شيث رضايي كه حالا براي چندمين بار از پرسپوليس توسط مربيان مختلف اخراج مي‌شود، حتي در باشگاهي مثل صباي قم هم با فيروز كريمي (سرمربي وقت صبا) به مشكل خورد. رضايي در چندين نوبت نيز تصميم گرفت كه براي ادامه بازيگري راهي خارج از كشور شود و به رغم حضورش در تمرينات تيم‌هاي درجه چندمي و دادن تست فني، مورد توجه مربيان اين تيم‌ها قرار نگرفت و مجبور شد دوباره به فوتبال ايران بازگردد. جدا از ماجراي انگشت‌نماها، قضيه هواپيماي تهران- شيراز، درگيري با علي دايي، اتفاق‌هاي مربوط به افشين قطبي و ماجراهاي كاپيتاني، اخراج از اردوي دوبي و مسايل حاشيه‌اي ديگر هميشه همراه شيث بوده و حتي عملكرد فني او را تحت تاثير قرار داده است. رضايي كه فعلا سكوت را پيشه كرده، طبق شنيده‌ها هنوز پيشنهاد خاصي از ديگر تيم‌هاي مطرح ليگ برتري ندارد و در حال حاضر فقط برخي بوقچي‌ها هستند كه در صفحات و شبكه‌هاي اجتماعي به حمايت از او مي‌پردازند و بازيكن اخراجي پرسپوليس را تشويق و حمايت مي‌كنند.

آيا او ممنوع‌التصوير است؟
از تمام اين گفته‌ها كه بگذريم، ماجراي قديمي رشت و عمل زشت پرسپوليسي‌ها هم دوباره توي چشم مي‌زند و گويا يكي ديگر از دلايل كنار ماندن شيث از پرسپوليس جديد، دستوري است كه درباره پخش تصوير زنده شيث رضايي به صدا و سيما رسيده است. گويا آنها ديگر نمي‌خواهند بازي تيم‌هايي را كه شيث در آن بازي كند، پخش كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها