کد خبر: ۶۰۰۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي در آستانه پيوستن به استقلال است. در شرايطي که علي فتح‌اله‌زاده، اکبرپور را يکي از خريدهاي قطعي آبي‌ها مي‌داند اما اين مهاجم چنين تصوري ندارد و معتقد است تا وقتي در هيات فوتبال پاي برگه قرارداد را امضا نکرده است، نبايد او را استقلالي دانست. خلاصه از ما اصرار و از اکبرپور انکار، شرح گفتگو در زير پيش روي شماست؛

تبريک را بگذاريد بعد از ثبت قراردادم

90:‌ مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي در آستانه پيوستن به استقلال است. در شرايطي که علي فتح‌اله‌زاده، اکبرپور را يکي از خريدهاي قطعي آبي‌ها مي‌داند اما اين مهاجم چنين تصوري ندارد و معتقد است تا وقتي در هيات فوتبال پاي برگه قرارداد را امضا نکرده است، نبايد او را استقلالي دانست. خلاصه از ما اصرار و از اکبرپور انکار، شرح گفتگو در زير پيش روي شماست؛
90: تبريک مي‌گويم. دوباره به استقلال برگشتي؟
لطف داريد. اما هنوز چيزي مشخص نيست. مذاکرات خوبي با مسئولان استقلال داشته‌ام ولي باور کنيد تا حالا چيزي قطعي نشده است و بايد منتظر روزهاي آينده بود.
90:‌ اما فتح‌اله‌زاده قويا از به خدمت گرفتن تو سخن مي‌گويد؛
شخصا تا زماني که در هيات فوتبال حاضر نشوم و پاي قرارداد را امضا نکنم خودم را استقلالي نمي‌دانم. شما هم بهتر است ابتدا منتظر ثبت قرارداد من باشيد و آن وقت به من تبريک بگوييد.
90: خودت دوست داري استقلالي شوي؟
مگر مي‌شود دوست نداشته باشم؟! من سالها در استقلال حضور داشتم و خودم به شخصه دوست دارم به اين تيم برگردم.
90:‌ به نظر مي‌رسد در صورت تحقق اين امر انگيزه‌هاي بسيار بالايي داشته باشي؟
همينطور است. مطمئن باشيد اگر استقلالي شدم، دو سال دوري‌ام از اين تيم را جبران مي‌کنم و کاري مي‌کنم که رضايت تمام هواداران جلب شود.
90: با امير قلعه‌نوعي هم که رابطه بسيار دوستانه‌اي داري.
کار با قلعه‌نوعي هميشه براي من لذت بخش بوده و بهترين سالهاي فوتبالم را زيرنظر او پشت سر گذاشتم. اميدوارم در فصل آتي هم اين اتفاق رخ بدهد. هميشه براي کار کردن با قلعه‌نوعي لحظه‌شماري مي‌کنم.
90:‌ چرا از استقلال رفتي که حالا بخواهي برگردي؟
متاسفانه يک اتفاق باعث شد از استقلال جدا شوم. برخي شرايطي را فراهم کردند که از تيم محبوبم بروم.
90: چه شرايطي...؟!
زياد علاقه ندارم به آن روزها برگردم چون حالم را بد مي‌کند و اذيت مي‌شوم. در زندگي‌ام دنبال نفرين کردن نيستم و آنهايي که باعث جدايي من از استقلال شدند را حال کرده‌ام.
90: نظرت در مورد خريدهاي پرسپوليس چيست؟
آنها هم تيم بزرگي هستند و هواداران بسيار زيادي دارند و بايد به شکلي در نقل و انتقالات فعاليت کنند تا هر طور شده رضايت هواداران را فراهم سازند. بازيکنان جديد و تيم کهکشاني مبارک پرسپوليسي‌ها باشد.
90: رضا عنايتي هم که رفت مس‌کرمان؟
رضا مختار است براي زندگي خود تصميم بگيرد. موفقيت او در هر تيمي که هست آرزوي من است.
90:‌ دوست نداشتي بار ديگر در کنار هم خط حمله استقلال را تشکيل مي‌دادي؟
من با رضا رفاقت ديرينه دارم و بسيار دوست داشتم بار ديگر هم تيمي شدن با او را تجربه کنم ولي او ترجيح داد تا به مس‌کرمان برود و اميدوارم موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها