أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۰۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، صبح امروز دومین جلسه تمرینی اش را پشت سرگذاشت.
به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که از روز یکشنبه تمریناتش را در کمپ اختصاصی این باشگاه زیر نظر امیرقلعه نویی آغاز کرده بود، صبح امروز دوشنبه نیز دومین تمرینش را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد. در این تمرین که به کارهای بدنسازی اختصاص داشت میلاد میداودی نیز حضور پیدا کرد.

ایمان مبعلی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، در حاشیه این تمرین با امیرقلعه نویی گفتگو کرد اما هنوز پیوستنش به جمع آبی پوشان مشخص نیست. مبعلی فصل گذشته در تیم فوتبال الشارجه امارات بازی کرد و در میانه های راه از این تیم جدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها