کد خبر: ۶۰۶۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
سايت بليچز ريپورت در گزارشي به معرفي 3 بازيکني پرداخت که بايد براي نجات تيم‌شان از حذف شدن در مرحله گروهي تلاش کنند.
سايت بليچر ريپورت در گزارشي به معرفي 3 نفر از بازيکناني پرداخت که بايد براي نجات تيم‌شان از حذف شدن در مرحله گروهي رقابت‌هاي يورو 2012 تلاش کنند.

اغلب يک تيم فوتبال تنها به اندازه‌اي خوب است که بهترين بازيکنش در اوج باشد؛ اين مسئله در برخي تيم‌هاي حاضر در يورو 2012 نيز مشهود است.

بازيکنان زير بايد براي نجات تيمشان از حذف از مرحله گروهي تلاش کنند.



رابين فان پرسي، مهاجم هلند

فان پرسي ماشين غيرقابل مهار آرسنال در اين فصل بود و توانست در ليگ برتر انگليس 30 گل به ثمر برساند. وي يک تنه تيمش را به مکان سوم ليگ برتر انگليس برساند. به هر حال دوران اوج وي را در تيم ملي هلند نمي‌بينيم.

فان پرسي در اولين بازي هلند مقابل دانمارک چند موقعيت طلايي گلزني را به راحتي از دست داد. وي يک فرصت فوق‌العاده گلزني را با شوت توپ به فاصله چندين متري دروازه به بيرون زد.

وي با از دست دادن 7 شوت در پايان مسابقه نتوانست تيمش را در اين ديدار به پيروزي برساند تا هلند شروع نااميد کننده‌اي در يورو 2012 داشته باشد.

هلند امشب در دومين بازي خود در مرحله گروهي به مصاف آلمان خواهد رفت.



ناني، هافبک پرتغال

پرتغال اساسا يک تيم دونفره و به شدت وابسته به سرعت و خلاقيت کريستيانو رونالدو و ناني است.

ناني در اکثر زمان بازي پرتغال مقابل آلمان روي نيمکت نشسته بود. وي به اندازه کافي جنگنده نبود و رونالدو در موقعيت تنها مقابل 3 مدافع آلمان قرار مي‌داد.

ناني تاکنون 3 گل مقابل دانمارک به ثمر رسانده و بنابراين انتظار مي‌رود که مقابل اين تيم از خلاقيت خود استفاده کند و اگر چنين اتفاقي نيفتد پرتغال از گروه مرگ جان سالم به در نخواهد برد.

پرتغال امشب ساعت 20:30 مقابل دانمارک به ميدان مي‌رود.



پتر چک، دروازه‌بان چک

گرچه وي در دو بازي 5 گل دريافت کرده، اما واقعا در اين تورنمنت بد کار نکرده است. البته مي‌توان تقصير را به گردان خط دفاعي اين تيم انداخت که به اندازه کافي به او کمک نکرده است.

انتظار مي‌رود اين روند در بازي بعدي چک ادامه يابد و در مقابل خط حمله توانمند لهستان، پتر چک بايد براي نجات تيمش فوق‌العاده کار کند.

تيم چک در حال حاضر با 3 امتياز در مکان دوم گروه اول رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا قرار دارد اما يک شکست مقابل لهستان مي‌تواند مانع از صعود آنها به دور بعد شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها