کد خبر: ۶۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۲ آبان ۱۳۸۹
تحلیلی بر حضور مراجع عظام در محل اقامت رهبر انقلاب:
دشمنان همواره سعی می کردند این دروغ را راست جلوه دهند که علما و مراجع قم میانه ی خوبی با مقام معظم رهبری ندارند، و حامیان رهبر انقلاب انگشت شمارند. و در آستانه ی سفر آقا به قم تا توانستند، بر این شایعه تأکید کردند و در این بوق دمیدند.

سرویس سیاسی 598- سید مقدام حیدری/ آیات قرآن به روشنی این حقیقت را بیان می­کنند که سران جبهه­ی باطل دست از سر جبهه­ی حق بر نمی­دارند "ولا یزالون یقاتلونکم" و خوب روشن است که اگر کسی بخواهد با جبهه­ی حق درافتد، راهی بهتر از دشمنی با رهبر جبهه­ی حق نمی­یابد. تهمت زدن به انسان­های معمولی و شایعه­پراکنی علیه شخصیت­های عادی حتی اگر از اهل حق باشند، چندان برای دشمن مهم نیست. خودشان خوب می­دانند که اگر به فرض، ثابت کنند فلان استاد دانشگاه یا فلان طلبه یا فلان بازاری انسان فاسدی است، چندان نمی­توانند از این خبر در راستای کوبیدن جبهه­ی حق استفاده کنند.  

آن شایعاتی که سالهاست دست و پا می­زنند تا جزء باورهای مردم قرار گیرد، شایعاتی علیه رهبر جامعه­ی اسلامی است. و اگر این نقشه بگیرد و این تیر به هدف بنشیند، کار جبهه­ی حق ساخته است. بی­خود نیست که هر چه فحش و ناسزا و تهمت و افترا در قرآن می­بینیم، از سران جبهه­ی کفر برآمده و تک تک پیامبران را نشانه گرفته است. و این قدر که پیامبران و رهبران آماج تهمت و افترا قرار گرفته­اند، پیروانشان نگرفته­اند. با این وصف، معلوم است که در برابر آن تک دشمن، چه پاتکی سزاوار است. و در برابر سیل شایعات دشمن، کدام کار رسانه­ای و فرهنگی لازم است.

بی­شک جهاد ما تقویت وحمایت و پشتیبانی از رهبر جامعه­ی اسلامی، حضرت امام خامنه­ای است، چون مهم­ترین تلاش دشمن تضعیف ایشان است.

در میان شایعات مختلف، شایعه­ی ارشدی که خیلی به آن امید بسته اند و خبر دروغش را همواره با قلم درشت نوشته­اند، شایعه­ی اختلاف علما و مراجع با مقام معظم رهبری است. نشان به این نشان که لقب «مرجع بزرگ شیعیان جهان حضرت آیت الله العظمی فلان» در رسانه­های دشمن در انحصار آخوندهای مخالف رهبر و ضد ولایت فقیه بوده است. و از این رو بهترین خدمتی که می­شود به قدرت­های استکباری کرد همین است که یک آخوند عمامه به سری به خاطر حب دنیا و بی­بصیرتی و هزار درد و مرض دیگر با نائب امام زمان دشمنی کند و بشود بهترین سوژه­ی رسانه­های صهیونیستی. و البته و صد البته که سیلی محکمی که علمای انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه به دشمنان می­زنند، از کمتر کسی بر می­آید.

دشمنان همواره سعی می­کردند این دروغ را راست جلوه دهند که علما و مراجع قم میانه­ی خوبی با مقام معظم رهبری ندارند، و حامیان رهبر انقلاب انگشت­شمارند. و در آستانه­ی سفر آقا به قم تا توانستند، بر این شایعه تأکید کردند و در این بوق دمیدند.

ما جوان­های انقلابی که مراجعمان را می­شناسیم و بارها و بارها از مواضع و سخنان گهربارشان درس بصیرت آموخته­ایم، با خود می­گفتیم، بگذار دشمن هر چه می­خواهد بگوید، بالأخره آقا به قم خواهد آمد و به دیدار مراجع عظام خواهد رفت و دوست و دشمن خواهند دید که مراجع ما با سینه­ی گشاده و آغوش باز پذیرای رهبر خواهند شد و به خوبی حق مهمان عزیزشان را ادا خواهند کرد. اما می­بینیم که مراجع عظام، از ما جوانان خوش­سلیقه­تر بودند و پیش از این که آقا بخواهد به دیدنشان برود، خود به دیدار آقا شتافتند، تا دشمنان بدانند که مراجع، نه تنها مخالف رهبر نیستند، بلکه حساسیتشان به حدی است که در انتخاب چگونگی دیدارشان با رهبر، آن نوعی را انتخاب می­کنند که زخم عمیق­تری بر پیکر فرسوده­ی دشمن بنشاند.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10326/B/13890728_1710326.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10307/B/13890727_0810307.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10326/B/13890728_1310326.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10367/B/13890730_0610367.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10307/B/13890727_0210307.jpg

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
ان شاالله خدا به این مراجع عزیز طول عمر عنایت کند-که همواره پشتیبان رهبری بودند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
سلام علیکم : چه خوب بود نامی از همه می بردید ا فضا تلطیف شود ک مانند حضرات شیرازی ؛ شاهرودی ؛ این مراجعی که با حضورشان نشان دادند در اصل ولایت فقیه مشکلی ندارند ولی جناب اردبیلی با این همه حضور در مسوایت های مختلف نظام در این ملاقاتها شرکت نمی کنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها