أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۲۸۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۳ تير ۱۳۹۱

معاون سیما گفت: سریال «شهید کاوه» تولید شده و سریال «ابوترابی» نیز در حال تصویربرداری است و در سال آینده پخش آن آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما، در مراسمی که شامگاه جمعه دوم تیرماه در هتل هویزه تهران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از دکتر علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی تقدیر و تجلیل شد.
 
مهندس زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهتمام جدی رسانه ملی به خصوص معاونت سیما در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد و خواهان توسعه کمی و کیفی همکاری‌ها با سایر نهادها برای تجلیل از اسوه‌های ایثار و شهادت شد.
 
بنابر این گزارش، دکتر علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این مراسم طی سخنانی از اهتمام جدی معاونت سیما برای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت سخن گفت و از ساخت چند سریال از جمله شهید چمران، باکری، زین الدین، کاوه، بروجردی و ابوترابی در آینده نزدیک خبر داد. 
 
دارابی افزود: سریال شهید کاوه تولید شده و سریال ابوترابی اسوه آزادگان نیز در حال تصویربرداری است و در سال آینده پخش آن آغاز خواهد شد. 
 
وی یادآور شد: همه نهادها به خصوص دستگاه‌های قانون‌گذار و اجرا وظیفه مبرم در حمایت و پشتیبانی از تولید فیلم و سریال در حوزه ایثار و شهادت دارند. 
در این مراسم، از تعدادی از دست اندرکاران جامعه هنری در حوزه ایثار و شهادت و نیز از جمعی از مدیران معاونت سیما از جمله مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما تقدیر به عمل آمد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها