کد خبر: ۶۳۳۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۰۵ تير ۱۳۹۱
پرتغالی ها خیلی خوش شانس هستند که برخلاف فرانسه، دراردوی آنها فقط بازیکنان ذخیره با هم دعوا می کنند. درتیمی که همه برای یک نفر و یک نفر برای همه بازی می کنند و آن یک نفر هم بدون تردید کریستیانو رونالدو است، روز شنبه عصر بین میگل لوپس مدافع ذخیره و کارشما دیگر بازیکن ذخیره این تیم درگرفت.
 
به گزارش رجانیوز، این درگیری زمانی بود که لوپس خطای شدیدی روی کارشما انجام داد و او هم با واکنشی تندتر با او مقابله کرد. دراین لحظه بگومگوی شدیدی بین این دو مقابل چشم بیش از هزارنفر حاضر درتمرین این تیم شکل گرفت. اما با دخالت دیگر اعضای تیم، لوپس و کارشما از هم جدا شده و دقایقی بعد با هم آشتی کردند و ریکاردو کوستا که درسالن کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران حاضر شد گفت که هیچ موضوع خاصی نبوده است.
 
دراردوی پرتغال، پوستیگا که به خاطر مصدومیت بازی نیمه نهایی برابر اسپانیا را از دست می دهد، سخت تلاش می کند تا درصورت صعود این تیم به فینال درترکیب اصلی قرار گیرد. کوستا درلحظه درگیری به سمت کارشما رفت تا او را آرام کند. پائولو بنتو مربی پرتغال هم که ناظر تمرین بود، برای جداکردن این دو بازیکن وارد گود شد.
 
این موضوع بهترین سوژه ممکن را به دست خبرنگارانی داد که درکنفرانس خبری روزانه تیم باید با کوستا روبرو می شدند. اما جواب کوستا به آنها این بود که چنین اتفاقهایی بهرحال رخ می دهند. به خصوص که بازیکنان پرتغال انگیزه بالایی برای پیروز شدن دارند و بعضی اوقات حتی مسایل کوچک هم آنها را نسبت به این قبیل واکنش ها ترغیب می کند.
 
کوستا اعتراف کرد که همه بازیکنان پرتغال دوست دارند در بازی نیمه نهایی مقابل اسپانیا حضور داشته باشند و در تمرینات تیم سخت تلاش می کنند. بهرحال این ماجرا حاکی از روحیه عصبی حاکم دراردوی پرتغال بود که بعد از شنیدن پیروزی اسپانیا برابر فرانسه شاید به مراتب بیشتر هم شد.
 
مسلما پرتغال ترجیح می داد درنیمه نهایی با تیمی غیر از اسپانیا که مدعی اول قهرمانی این رقابتهاست روبرو شود. درتمرین روز شنبه کوئنترائو و پپه هم با تشخیص پزشکان تیم زودتر از دیگر اعضای تیم تمرین را قطع کردند.  با توجه به اینکه چهارشنبه شب این دو و کریس رونالدو به عنوان چهره های شاخص تیم بنتو در برابرهم تیمی های باشگاهی خود دراسپانیا به زمین می روند، انگیزه فراوانی دراردوی قرمز وسبزپوشان برای عبور از سخت ترین مانع این جام به چشم می خورد.
 
پرتغال خوش شانس ترین تیم مرحله نیمه نهایی یورو 2012 از نظر زمان استراحت بوده و به لطف بازی مرحله یک چهارم نهایی این تیم که پنجشنبه گذشته انجام شده بود، برای نبرد نیمه نهایی برابر اسپانیا 5 روز استراحت دراختیار دارد. امتیازی که تیم دل بوسکه که شنبه شب با فرانسه روبرو شد، از آن برخوردار نیست. اگرچه به نظر نمی رسد این استراحت خیلی هم برای تقویت روحیه بازیکنان پرتغالی مفید بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها