کد خبر: ۶۳۷۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۷ تير ۱۳۹۱
ماهنامه امتداد هفتاد و يك منتشر و  به زودی براي مشتركان ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، تصویر روی جلد اين شماره امتداد رو بحث داغ اجلاس پنج+یک و آقاي جليلي به خودش اختصاص داده البته تو نگاه اول هيچ ربطي بين اونا ديده نميشه.

بعد از رهنمودهاي حضرت آقا به داستان "نصرت الله محمود زاده" مي رسيم، از ديداري با امام روح الله می گوید و بعد از آن به خط مقدم، در خط مقدم خانم "رجبي" و "اميرحسن" از "ابوموسي" گفته اند از محروميتش، از گمنامي و از شعار هاي بي عمل، از اينكه در "ابوموسي" حماسه و غيرت نياز داريم نه كوروش و داريوش و دلفين ...و

ديده‌بان این شماره از حماسه هاي ديروز و امروز "جليلي" در خرمشهر و بغداد و مسکو و... سخن گفته که با عنوان "ایستاده ایم" در صفحه 13 این شماره جای گرفته است.

"غلام علي نسائي" در صفحه 14 خاطراتي از جانباز و آزاده "مجيد زارع" نوشته که خواندش را پیشنهاد می کنیم:

...... هيچ وقت اين قدر به شهادت نزديك نشده بودم. رفقاي شهيدم يك به يك از ذهنم عبور مي كردند. من به آنها سلام مي دادم و با خود فكر مي كردم پس از شهادت با كدام شهيد روبرو خواهم شد...

در ستون "شهيد" از خاطرات و مناجات ها و دلاوري هاي شیر بیشه ی زابل، سردار شهيد "حسينعلي عالي" به قلم "احمد ايزدي" بهرمند مي شويم كه پايان آن به دست نوشته های شهيد مزين شده است.

صفحه 23 ستون "آنتن" قرار داره كه در اون خاطرات شفاهي "جواد كاشي"، بازمانده يك خانواده ايراني در عراق، با عنوان "با شيعه مرتضي علي نمي جنگم" به قلم "علي رضا فرهادي" درج شده:

ماجرا از آنجا شروع مي شود كه خانواده‌ي كاشي همراه با انتفاضه شهيد صدر به مقابله با ظلم صدام برمي خيزد و آرامشِ تجارت و رفاه و آقازادگي را به آوارگي و شهادت، اخراج از عراق و سال ها دوري از مادر و فرزند رابه جان مي خرند، هنوز هم "حاج جواد"، بازمانده‌شان بر عقيده‌شان پا مي فشارد و ما رايت و الا جميلا مي گويد. ناخن هاي كشيده شده و تن متورم و دست هاي بريده كاظم و سر سوراخ سوراخ عباس، سال ها دوري از مادر، گمنامي پدر و برادر اينها همه ذره اي پشيماني در دل "حاج جواد" راه نمي دهد و خود را كوچكترين ريزه خوار بانوي صبر و استقامت مي داند.

در ستون "روايت"، "حاج سعيد قاسمی" از آتش زمین و آسمان طلاييه مي گويد.

"وصيت نامه سند ازدواج علي شد" عنوان مطلبي از خاطرات "شهيد سجاد پناهي" است كه در ستون خشاب درج شده است.

و در ادامه مطالبي با عناوين:

•مي آيم حاجي! ولي شربت نميخورم

•عمويم را بيشتر از پدرم مي ديدم

•سررسيدي براي تمام سال ها

•مادر اگر نذر كند معراج و ...

و صفحات آخر را هم "صادق دهنادی" در يك مصاحبه اختصاصي با "امیرخانی"، به خود اختصاص داده! "رضا" پیرامون آخرین اثرش با امتدادی ها به گفتگو نشسته.

ساده هاي صريح و صميميِ "آقاي ابراهيم زاده" و كمك هاي مردمي و پيامك هاي مخاطبين که خودش داره کم کم يه مجله ميشه، نشريه رو مي رسونه به سخنان "جناب سردبير".

"سردبير" از رسیدن قطار هدفمندي به امتداد و حذف يارانه "امتداد افق" و "امتداد+" گفته تااااا غريبي خردادماه و انرژي جديدي كه از حضور شهدا تو اين ايام گرفتيم.

جلد آخر رو هم تمثال مبارك و ملكوتي و فرازي از وصيت نامه الهي و سياسي حضرت روح الله مزين كرده است.

امتدادی ها، امتداد توی راهه...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها