کد خبر: ۶۳۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۸ تير ۱۳۹۱
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پنج روز تا نيمه شب (قسمت اول)»، «چراغ‌های رابطه»، «پنج روز تا نيمه شب (قسمت دوم)» / «اژدهاتونو چطورآموزش بدین»، «پنجره»، «اَوینار» / «شرلوک (رسوایی دربلگراویا و سگهای بسکرویل)»، «حمله به بلوک»، «شرلوک (سقوط رایخن باخ)»، «میدان جنگ»، «کوچولوها» / «کوهستان مرگ»، «روزنامه» / «هفت ثانیه»، «مارادونا» / «شعله درباد»، «توریست» / «تنها در جنگل»، «باشگاه سری» و «سنگ سیاه» پنجشنبه و جمعه 8 و 9 تیرماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، قسمت اول فیلم سینمایی «پنج روز تا نيمه شب» به کارگردانی میچائیل دبلیو واتکینز، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده :جان دانشمند و مدرس فيزيك، كيف دستي پيدا مي‌كند كه در آن مداركي موجود است كه مربوط به مرگ قريب الوقوع وي در پنج روز آينده مي‌باشد. او در ابتدا فكر مي‌كند اين يك شوخي توسط يك فرد بيمار است كه ذهني متفكر دارد و احتمالا شاگرد ديوانه اش كارل مي‌باشد، اما وقتي يك سري اتفاقات مرتبط با مدارك ارائه شده پيش مي‌آيد، جان متوجه مي‌شود كه اين مدارك به نوعي از آينده او خبر مي‌دهند.
فیلم سینمایی «پنج روز تا نيمه شب» با بازی تیموتی هاتون ورندی کوئید، محصول سال 2004 در کشورهای آمريكا و كانادا ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «چراغ‌های رابطه» به کارگردانی مهدي گلستانه و تهیه کنندگی احمد زالي، جمعه 9 تیرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
«چراغ‌های رابطه» قصه داستان دختري به نام ليلا را روايت مي‌كند كه سالها قبل بدون رضايت خانواده‌اش و با فردي كه مورد قبول آنان نبوده ازدواج كرده و حالا به همراه دو فرزندش در تهران روزگار را سپري مي‌كند. روزي از خانواده او كه در اهواز زندگي مي‌كنند خبر مي‌رسد، برادر كوچك او دچار سرطان مغز استخوان شده و نيازبه آزمايش خون ازساير اعضاي خانواده براي پيوند مغز استخوان است.
عنايت بخشي، رحيم نوروزي، حسين فرضي نژاد وبهارك صالح نيا درفیلم تلویزیونی «چراغ‌های رابطه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
قسمت دوم فیلم سینمایی «پنج روز تا نيمه شب» جمعه 9 تیرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌‌شود.
در قسمت دوم فیلم سینمایی «پنج روز تا نيمه شب» خواهید دید: در ادامه وقتي يك سري اتفاقات مرتبط با مدارك ارائه شده پيش مي‌آيد، جان متوجه مي‌شود كه اين مدارك به نوعي از آينده او خبر مي‌دهند و با ديدن نام بازپرس (قاتل خودش) در پرونده به نام كارآگاه سيكاروسي متوجه مي‌شود كه اين ماجراها توسط او طراحي مي‌شود. او تلاش مي‌كند آينده و سرنوشتش را تغيير دهد و در نهايت هم موفق مي‌شود. در حاليكه شاگرد او همچنان بر اين باور است كه وقوع اتفاق‌های آينده قابل اثبات خواهند بود.

شبکه دو
انیمیشن «اژدهاتونو چطور آموزش بدین» پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 14:30 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این انیمیشن می‌بینیم: هیکاپ نسبت به بقیه وایکینگ‌ها ضعیف‌تر است. پدر او رییس وایکینگ هاست. وایکینگ‌ها مورد حمله اژدها‌ها قرار می‌گیرند که هرکدام انواعی دارند. یکی از این اژدها، اژدهای شبیخون زن است که در شب می‌آید و چون سیاه است کسی آن را نمی‌تواند ببیند و به همین دلیل همیشه فرارمی کند. هیکاپ دستگاهی ساخته که می‌خواهد با آن اژدهایی را بگیرد. او یک شب با آن دستگاه اژدهایی را می‌زند، ولی وقتی می‌خواهد او را بکشد نمی‌تواند و او را آزاد می‌کند.
فیلم سینمایی «اژدهاتونو چطورآموزش بدین» به کارگردانی کریس ساندرس و تهیه کنندگی بونی آرنولد، محصول سال 2010 درکشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی پنجره روز جمعه 9 تیرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «پنجره» به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامعباس رنجبر از تولیدات سال جاری مرکز سیمافیلم، جمعه 9 تیرماه 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: شقایق وحسام دختر عمو و پسر عمو هستند که در آزمون سراسری شرکت کرده و شقایق که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست،در یکی از دانشگاه های تهران پذیرفته می شود و برای تامین هزینه های تحصیلی گرفتار شرکت های جعلی مهاجرت می شود و حسام که پدرش از وضعیت مالی خوبی برخوردار است در یکی از دانشگاههای شهرستان پذیرفته می شود. او که علاقه ای به درس خواندن ندارد در نیمسال های متعدد مشروط شده و در آستانه اخراج قرار می گیرد.

****************************
فیلم تلویزیونی«اَوینار» به کارگردانی شهرام اسدی، جمعه 9 تیرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی پرویز پورحسینی، حسین پناهی، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان و حمید طاعتی آمده :تیوای بشیر، قاطرچی پیر که آشنا به جاده‌های نرفته و پنهان کوههای کوهستان است. توسط مرد زرگری که در اثر بمباران شیمیایی شهر حلبچه نابینا شده است. اجیر می‌شود تا به مکانی امن برسند که در این مکان امن می‌تواند کردستان ایران باشد. مرد زرگر به خاطر آنچه از اجناس با ارزشی که همراه خود داردو بخاطر عدمِ اطمینان به راهنما به شدت نگران است. در راه عده دیگری از مردم که از بمباران شیمیایی حلبچه جان به در برده‌اند، برای نجات خود از مهلکه به راهنما و پیرمرد زرگر می‌پیوندند که این بر نگرانی پیرمرد می‌افزاید.

شبکه سه
پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 10 صبح فیلم سینمایی «شرلوک (رسوایی دربلگراویا وسگهای بسکرویل)» به کارگردانی پاوول مک گوان، از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
پندیک کامبرواخ و مارتین فری من در فیلم سینمایی «شرلوک (رسوایی در بلگراویا و سگهای بسکرویل)» محصول سال 2012 کشور انگلیس بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «حمله به بلوک» محصول سال 2011 کشور انگلستان، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده :یك بچه ازموجودات فضايي كه بطور اتفاقي به زمين آمده توسط چند نوجوان ولگرد كشته مي‌شود و همين موضوع باعث حمله گروهي از آن موجودات به محله سكونت آنها مي‌شود. موريس كه باعث بوجود آمدن اين دردسر شده خود نقشه‌اي مي‌كشد و با جمع كردن آنها دريك محل همه آن موجودات خطرناك را منفجر مي‌كند.
جان بوآگای و جوذی ویتاکر درفیلم سینمایی «حمله به بلوک» به کارگردانی جو کورنیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «شرلوک (سقوط رایخن باخ)» به کارگردانی توبی هاینس، جمعه 9 تیر ماه 11:20 ازشبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.
فیلم سینمایی«شرلوک (سقوط رایخن باخ)» محصول سال 2012 در کشور انگلیس ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «میدان جنگ» به کارگردانی لی جونگ ایک، جمعه 9 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در این فیلم می‌بینیم: امپراتورتانگ قصد دارد دو سرزمين همسايه اش يعني گوگوريو و سيلا را تصرف كند. براي اين كار نقشه كشيده است كه در ابتدا با سيلا به بهانه دادن زمين به حاكمش، متحد شود و گوگوريو را تسخير كند و وقتي تانگ با كمك سيلا، گوگوريو را تصرف كرد به سيلا نيزحمله كرده و آنجا را هم تصرف كند. در سپاه گوگوريو «نام گون سان» فرمانده است. دو برادر دارد. "نام سنگ" يكي ازبرادرها است كه با جنگ مخالف است و قصد مذاكره با تانگ را دارد.
فیلم سینمایی «میدان جنگ» با بازی جیم یاوونگ و مون شیک لی، محصول سال 2011 درکشورکره ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «کوچولوها» به کارگردانی تام هارپر، جمعه 9 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم می‌بینیم: «اري يتي كلاك» دختر «پاد» و «هوميلي» است. اين خانواده از نوع آدم‌هاي كوتوله هستند. آنها در زير كف چوبي اتاق جيمز كه يك پسر بچه است، زندگي مي‌كنند. آدم كوچولو‌ها هميشه از ديده شدن مي‌ترسند. اما به طور اتفاقي جيمز «اري يتي» را مي‌بيند. مادربزرگ جيمز، كارول به وجود خانواده پاد در زير كف چوبي اتاق شك مي‌كند. وقتي پاد و اريتي و هوميلي مي‌خواهند فرار كنند. توسط مادربزرگ جيمز ديده مي‌شوند. كارول از يك استاد زيست شناسي مي‌خواهد كه آدم كوچولو‌ها را پيدا كند. پس از فرار از خانه كارول، پاد و خانواده‌اش به شهر آدم كوچولو‌ها مي‌روند در آنجا به قيمت يك سكه از اسپيلي كه پسر جواني است به عنوان راهنما براي سفر استفاده مي‌كنند. در مسير پاد و هوميلي در قفس استاد زيست شناس گير مي‌كنند.
شارون هورگان وکریستوفر اکلستو درفیلم سینمایی «کوچولوها» محصول سال 2011 کشورانگلیس بازی کرده‌اند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «کوهستان مرگ» به کارگردانی شلدون ویلسن، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 16 ازشبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده :یک شرکت داروسازی غربی تحت عنوان کمک‌های اولیه در یک منطقه باستانی درهیمالیا درحال اکتشاف است. آنها اعتقاد دارند دراین منطقه می‌توانند موادی برای تولید داروهای خاص ضد سرطان کشف کنند. اما تیم کوهنوردی آنها که قصد صعود به منطقه اصلی را داشته، ناپدید شده‌اند. به همین دلیل آنها به سراغ یک کوهنورد حرفه‌ای می‌روند تا به جستجوی تیم ناپدید شده بپردازند. کوهنورد حرفه‌ای از همه جا بی خبر شروع به جستجو می‌کند، اما پس از مدتی متوجه می‌شود این منطقه یک مکان معمولی نیست و ناگهان با موجود عظیم الجثه‌ای برخورد می‌کند.
پاول کمبل و آرون داگلاس در فیلم سینمایی «کوهستان مرگ» محصول سال 2011 کشورآمریکا به ایفای نقش پرد اختند.

****************************
فیلم سینمایی «روزنامه» به کارگردانی و تهیه کنندگی ران هاوارد، جمعه 9 تیرماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در خصوص تلاش و رقابت در اداره یک روزنامه پرتیراژ صبح است. کیتون خبرنگاری که به رغم مشکل نزدیک بودن زایمان همسرش با همکارش به نام "کلوز"، بر سر بی گناهی جوان سیاه پوستی که متهم به قتل شده است مبارزه می‌کند و پیروز می‌شود. او از طرف روزنامه رقیب با پیشنهاد یک پست رده بالا مواجه شده است، اما با افشای زد و بندهای مدیر آن روزنامه موقعیت خود را از دست می‌دهد.
مایکل کیتن، رابرت دووال، گلن کلوز و ماریسا تومی در فیلم سینمایی «روزنامه» محصول سال 1994کشور آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه تهران
فیلم سینمایی «هفت ثانیه» 40 دقیقه بامداد روزجمعه 9 تیرماه ازشبکه تهران بازپخش می‌شود.
وزلي اسنيپز، تامزين كات ويت و ديوبيا اوپاري درفیلم سینمایی «هفت ثانیه» به کارگردانی سيمون فلوز، محصول سال 2005 کشورهای آمریکا، سوئیس وانگلیس به ایفای نقش پرداختند.

****************************
روز جمعه 9 تیرماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «مارادونا» به کارگردانی مارکو ریسی، محصول سال 2007 کشورهای ايتاليا و آرژانتين از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی ماركو لئوناردي، خوان ليرادو و جوليتا ديازمی بینیم :ديه گو مارادونا درحالي كه بسيار چاق وسنگين وزن شده است، در اثر مصرف مواد مخدر دچار عارضه قلبي مي‌شود و به بيمارستان منتقل مي‌شود. در بيمارستان، در حالت كما، زندگي اش را از دوران كودكي به خاطر مي‌آورد. از زماني كه به دنبال توپ فوتبالش داخل يك گودال آب مي‌افتد و پدرش تلاش مي‌كند تا او را نجات دهد. دوران كودكي ديه گود در فقر مي‌گذرد و پدرش ترجيح مي‌دهد كه ديه گو درس بخواند و از فقر خانوادگي‌اش خارج شود، اما ديه گو در سر تنها سوداي فوتبال را مي‌پروراند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «شعله در باد» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد مهرانفر، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 22:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
داستان فیلم تلویزیونی «شعله درباد» با بازی سحرعقیلی، مریم دلخواسته، مصطفی تقوی و سولمازمحمدی از این قراراست که: شوکا، دختر نوجوانی است که پدر جنگلبانش را در مبارزه با قاچاقچی‌های چوب از دست داده است. در روستای شوکا دبیرستانی برای ادامه تحصیل وجود ندارد و اکنون که او باید به مدرسه‌ای شبانه روزی برود، حیران مخالف رفتن اوست.

****************************
فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی احسان عبدی پور و با بازی سید محمد حسینی، محمد صالح پور شیخ علی و یداله شادمانی، جمعه 9 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه فیلم آمده: پدر و مادرمجتبی در یکی از روستاهای کرمان خانه‌ای سنتی دارند که به خارجی‌ها و توریست‌ها اجاره می‌دهند. مجتبی روزی با یک خانواده آلمانی و پسرشان مواجه می‌شود. او برای این که پسر آلمانی (توبیاس) نتواند سوار برموتورش شود، موتور را دستکاری می‌کند و باعث شکسته شدن دست توبیاس می‌شود.

شبکه نمایش
فیلم سینمایی «تنها در جنگل» به کارگردانی جان چوچ پنجشنبه 8 تیرماه ساعت13:15 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم خواهید دید: دختر فردی ثروتمندی توسط آدم‌رباها دزدیده می‌شود، این افراد قصد اخاذی از خانواده دختر را دارند. در همین زمان پسر خانواده‌ای که در حال سفر هستند، به صورت اتفاقی سوار ماشین آدم رباها می‌شود. این پسربچه شیطان با نقشه‌هایی که می‌کشد باعث حوادث خنده دارو مهیجی می‌شود.
لرین نیومن، پک وینرا و ماتیاس هویس درفیلم سینمایی «تنها در جنگل» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «باشگاه سری» به کارگردانی جمال شورجه، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی جمشید هاشم پور، جهانبخش سلطانی، فرهاد اصلانی ومحمود پاک نیت ازاین قرار است که: فرمانده کشتی تجاری «ایران رشادت» پس از بارگیری در بندر فیلیپین متوجه می‌شود، عوامل دشمن یک محموله مواد شیمیایی را وارد کشتی کرده‌اند. آنها قصد دارند طی نقشه‌ای حساب شده خبرنگاران و دست اندرکاران محیط زیست را در سنگاپوربر روی عرشه کشتی حاضرکنند تا با تبلیغاتی دروغین خبر تولید و نگهداری سلاح‌های شیمیایی کشتار جمعی توسط ایران را به جهان مخابره کنند.

****************************
فیلم سینمایی «سنگ سیاه» پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «سنگ سیاه» با نمایش زندگی و کارکنان معدن آغاز می‌شود. معدن مالک خصوصی دارد و چندین کارفرما درمعادن، زغال سنگ استخراج می‌کنند. سیستم استخراج بسیار قدیمی است و معادن هر ازگاهی دچار ریزش می‌شوند.
فیلم سینمایی «سنگ سیاه» با بازی شیشی کاپورا و راکی گولزار محصول سال 1979 کشور هند به کارگردانی پاش چوپرا ساخته شده است.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «داستان اسباب بازی 2»، «جنگ ستارگان1» و «درباره اشمیت» پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 15، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «اسکار»، «داستان اسباب بازی 3»، «چشم‌های نا محسوس»، «جانور»، «خارج از دید» و «موهبت الهی» روز جمعه 9 تیرماه ساعت 13:15، 15، 17، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها