کد خبر: ۶۴۰۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۰۸ تير ۱۳۹۱
برخي مي‌گويند بازيكنان استقلال با عشق و بازيكنان پرسپوليس با ماشين به تيم شان رفته‌اند كه وي در پاسخ گفت: بله. عشق يك و نيم ميلياردي خيلي قشنگ است.
مديرعامل باشگاه پرسوليس گابريل كالدرون را اصلي‌ترين گزينه براي هدايت سرخپوشان دانست و از مذاكرات ايميلي با اين مربي خبر داد.

به گزارش ايسنا، سردار رويانيان در تمرين امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران درباره‌ي انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گفت: مذاكرات را با كالدرون انجام داده‌ايم و منتظر جواب ايشان هستيم.

وي ادامه داد: ما از طريق ايميل با كالدرون كه جدي‌ترين گزينه‌ي هدايت پرسپوليس در فصل آينده است، مذاكره كرده‌ايم و در حال حاضر منتظريم ايشان پاسخ ايميل ما را بدهد.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه سرمربي جديد پرسپوليس بالاخره كي معرفي مي‌شود، گفت: فعلا ايشان گزينه اصلي ما هستند و منتظريم در 24 ساعت آينده پاسخ قطعي دريافت كنيم. شانس گابريا كالدرون آرژانتيني از ساير گزينه‌ها بيشتر است.

مدير عامل باشگاه پس از جلسه خود با بازيكنان درباره اين جلسه گفت: لازم بود كه صحبتي با بازيكنان داشته باشم. به هر حال در اين چند روز حرف‌هاي زيادي پيرامون مربي تيم به وجود آمده بود و طبيعي بود كه بايد بازيكنان را توجيه مي‌كرديم. من و علي پروين درباره مربي به زودي طي 24 ساعت آينده و حتي زودتر نظرمان را اعلام خواهيم كرد.علت تاخير در انتخاب مربي اين بود كه فردي كه گزينه اول ما بود، پيشنهاد مالي داده بود و من هم ظلم ديدم كه با اين مبلغ او را به پرسپوليس بياورم، چرا كه به مربيان ديگر ظلم مي‌شد، در حال حاضر دو مربي خارجي از بين چهار گزينه‌اي كه اعلام شده، منتظر تماس ما هستند تا به پرسپوليس بيايند.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه احتمال انتخاب يكي از گزينه‌هاي ايراني چقدر است؟ گفت: افرادي مثل دايي، مايلي كهن و درخشان مربياني خوبي هستند كه از پرسپوليسي‌هاي درجه يك هستند، اما نمي‌توانيم به همين راحتي براي اين مربي تصميم گيري كنيم و بايد بپذيريم كه اين كار خيلي سخت است. گفتمان فوتبال متفاوت است و اين گفتمان بايد عوض شود.

من مانده‌ام چطور به خاطر اخم كي‌روش جام حذفي را تعطيل مي‌كنند و براي ماه رمضان كه ماه ضيافت الهي است ليگ را تعطيل نمي‌كنند، اما به كسي كه مسلمان شده گير مي‌دهند و نمي گذارند كارمان درست انجام شود
مدير عامل پرسپوليس با اشاره به اين كه شانس گزينه‌هاي خارجي از مربيان ايراني بالاتر است، گفت: تصميم من اين است كه يك مربي خارجي هدايت اين تيم را در دست بگيرد. خبرنگاري از رويانيان پرسيد ممكن است مثل دفعات قبل درخواست هواداران را اجابت كرده و علي دايي را به پرسپوليس بياوريد، گفت: من دايي را دوست دارم، اما طبق آماري كه در دست من است، اولين گزينه هواداران خوزه مانوئل بود كه قهرماني‌هاي زيادي به دست آورده بود، اما نمي‌شد با پول كلان او را آورد. دومين گزينه هواداران كالدرون بود و سومين فرد هم متسو بود كه بايد خيلي از او تشكر كنم، اما با او برخورد بدي در ايران شد. مسئولين فدراسيون و برخي از رسانه‌ها برخورد خوبي با متسو نكردند.

دايي را دوست دارم، اما اولين گزينه هواداران خوزه مانوئل و دومين گزينه آنها كالدرون بود
رويانيان با انتقاد از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ گفت: من مانده‌ام چطور به خاطر اخم كي‌روش جام حذفي را تعطيل مي‌كنند و براي ماه رمضان كه ماه ضيافت الهي است ليگ را تعطيل نمي‌كنند، اما به كسي كه مسلمان شده گير مي‌دهند و نمي گذارند كارمان درست انجام شود. چرا نمي‌گذاريد بازيكناني كه به آنها گير مي‌دهيد كه فلان ماشين را سوار مي شوند، در ماه خدا خودسازي كنند؟ اگر راست مي‌گوييد اين چيزها را درست كنيد. ما فقط متسو را به خاطر اين تصميم‌ها نمي‌آوريم.

مدير عامل پرسپوليس افزود: گزينه اول ما كالدرون است كه امروز به او ايميل زده‌ايم و از او خواسته‌ايم كه مبلغ خود را پايين بياورد، منتظر جواب او هستيم تا تصميم نهايي خود را بگيريم.

عشق يك و نيم ميلياردي خيلي قشنگ است!
وي در ادامه گفت: من استعفا نكرده بودم، هر چند كه خيلي دوست دارم از فوتبال بروم، چرا كه بازي‌هايي كه در اين فوتبال اتفاق مي‌افتد برايم خيلي عجيب است. من به پروين گفتم كه شما به عنوان يك پرسپوليسي باشگاه را در دست بگير، اما او وقتي متوجه خواست من شد، قبول نكرد. در اين مدت براي ما مشكلات زيادي درست كردند، اما دليل اين كارها چه بود، اين كه ما مناعت طبع به خرج داديم و نگفتيم كه مشكل مالي داريم، ديگر از اين به بعد در باره هيچ باشگاه و هيچ شخصي صحبت نمي‌كنم و بايد سكوت كنم.

خبرنگاري از رويانيان پرسيد برخي مي‌گويند بازيكنان استقلال با عشق و بازيكنان پرسپوليس با ماشين به تيم شان رفته‌اند كه وي در پاسخ گفت: بله. عشق يك و نيم ميلياردي خيلي قشنگ است.

رويانيان همچنين در مورد اين كه پرسپوليس در فصل جديد ملي‌پوشان زيادي دارد و ممكن است به دليل اردوهاي زياد تيم ملي در مقاطع مختلف بازيكنان خود را از دست بدهد، گفت: ممكن است همه چيز براي ما مشكل ايجاد كند. از برنامه‌ريزي بازي‌ها گرفته تا داوري‌ها، اما اميدوارم اين طور نشود.

كريمي كاپيتان تيم است و ناز دارد و شايد به خاطر همين است كه هنوز قراردادش را ثبت نكرده است
مدير عامل پرسپوليس همچنين پس از گفت و گويش در جمع هواداران اين تيم حاضر شد و چند دقيقه به سوال‌هاي آنها پاسخ داد.

رويانيان در صحبت‌هايش به هواداران گفت: نبايد براي شما مهم باشد كه كدام مربي يا كدام بازيكن به پرسپوليس مي‌آيد، مهم اين است كه يك پرسپوليس بزرگ و قهرمان داشته باشيم. من خدمتگزار خوب شما هستم و تمام تلاشم را براي موفقيت اين تيم انجام داده‌ام، پس شما هم از ما حمايت كنيد، متاسفانه من مانده‌ام كه شما را به ورزشگاه محل تمرين راه دهم يا خير، چرا كه وقتي مي‌خواستيم متسو را بياوريم و در حالي كه اين مربي با عشق زياد تمايل به آمدن به پرسپوليس داشت برخي از افرادي كه خود را طرفدار پرسپوليس معرفي مي‌كردند با پخش بيانيه‌هايي جو را براي آمدن اين مربي خراب كردند. شما هم بايد ما را حمايت كنيد. پرسپوليس امسال هيچ چيزي كم ندارد.

در ادامه هواداران پرسپوليس درباره علت عدم ثبت قرارداد علي كريمي پرسيدند كه رويانيان با خنده‌اي پاسخ داد: به هر حال كريمي كاپيتان تيم است و ناز دارد و شايد به خاطر همين است كه هنوز قراردادش را ثبت نكرده، اما مطمئن باشيد كه او در پرسپوليس مي ماند و ما يك قرارداد طولاني مدت با او بسته‌ايم.

رويانيان درباره آخرين وضعيت خلعتبري هم گفت: اولين كسي كه با اين بازيكن صحبت كردم،‌من بودم . من حتي با خانواده اش صحبت كرده‌ام و او همشهري و دوست خوب من است و به ما هم قول داده كه در صورت آمدن به ايران در پرسپوليس بازي مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها