کد خبر: ۶۴۴۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۱ تير ۱۳۹۱
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است كه با وجود تيمي پرستاره همچون اسپانيا تيمش شانسي براي قهرماني ندارد.

به گزارش ايسنا، آنچه ديدار فينال يورو 2012 بين دو تيم اسپانيا و ايتاليا را حساس و ديدني مي‌كند، تقابل ايكر كاسياس و جيان لويجي بوفون در خط دروازه دو تيم است كه همواره در اين چند سال اخير نمايش خيره كننده‌اي در تركيب تيمشان داشته‌اند.

بوفون كاپيتان ايتاليا در نشست خبري پيش از بازي به ستايش از بازيكنان اسپانيا پرداخت و گفت: اسپانيا بهترين تيم جهان در اين چند سال اخير بوده و شايسته قهرماني در اين رقابت‌ها است. اين تيم بازيكنان بزرگي را در تمام پست‌هاي زمين در اختيار دارد و نمي‌توان ميان آنها دست به گلچين زد و بهترين را انتخاب كرد چرا كه همه آنها بهترين هستند. آنها چهار سال است كه بر فوتبال جهان و اروپا سيطره زده‌اند، به همين خاطر نبايد فقط بر روي يك بازيكن تمركز كرد، بلكه بايد مراقب تمام آنها بود.

بوفون كه در ديدار قبلي تيمش مقابل آلمان نمايش خيره كننده‌اي داشت، افزود: پيش از اين هم گفتم با وجود رقيبي همچون اسپانيا، ايتاليا نمي‌تواند جام قهرماني را بالاي سر برد. آنها شانس اول قهرماني هستند و از مهارت و اعتماد به نفس بالايي برخوردار هستند، اما نبايد اين را هم فراموش كرد كه ايتاليا شگفتي‌ساز اين رقابت‌ها بوده است و اميدوارم كه اين شگفتي‌سازي در بازي پاياني هم ادامه يابد. مي‌‌خواهم از بازيكنان اسپانيا به خاطر رعايت بازي جوانمردانه مقابل كرواسي تشكر كنم چرا اگر بازي آنها به تساوي مي‌كشيد ايتاليا حذف مي‌شد.

بوفون در ادامه به ستايش از ايكر كاسياس كاپيتان ماتادورها پرداخت و گفت: كاسياس از بهترين دروازه‌بان‌هاي جهان است. احترام زيادي براي او قائل هستم. وجود او در تيم اسپانيا چالش بزرگي براي ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها