کد خبر: ۶۴۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۳ تير ۱۳۹۱
کسب مقام اول جلب رضايت مندي مشتري در ميان خودروسازان داخلي براي هفتمين بار توسط سايپا موجب شده توجه بيش از پيش به مشتريان به همراه برنامه ريزي براي ارائه خدمات نوين فروش و پس از فروش جزو اولويت هاي اصلي اين گروه قرار گيرد.
محمدحسن گرمان معاون بازاريابي و فروش سايپا، با بيان اين مطلب گفت: شرکت سايپا با در اختيار داشتن 53درصد از سهم بازار خودرو کشور و عرضه خدمات در ۷۳۸ نمايندگى فعال فروش و خدمات پس از فروش، عنوان برترين شرکت خودروسازى داخلى در جلب رضايت مشتريان را کسب کرد.




وي اظهار داشت: گروه خودروسازى سايپا با کسب ۶۴۷ امتياز در بين خودروسازان داخلى بهترين عملکرد در رضايت مندى از فروش خودروهاى سوارى را به خود اختصاص داد.
گرمان تصريح کرد: چهار شاخص اصلى «اطلاع رساني و پاسخ گويي»، «توجه به خواسته مشتري»، «هزينه و زمان صرف شده» و «وضع و شرايط تحويل خودرو» در قالب ۱۸ خصوصيت در اين تحقيق اندازه گيري و بيش از ۹۵ هزار مشتري خودروهاي سواري در کشور مورد پرسش واقع شده است.
معاون بازاريابي و فروش سايپا، با اشاره به اينکه سايپا توانسته طي ادوار مختلف و بر اساس ارزيابي هاي گوناگون بعنوان يک سازمان توسعه يافته مطرح شود، اضافه کرد: پس از ادغام بازاريابي و فروش شرکت هاي زامياد و پارس خودرو، شبکه فروش و خدمات پس از فروش سايپا توانسته نقش محوري خود را به شکل شايسته اي ايفا کند که در اين زمينه با افزايش سهم فروش نمايندگي ها و کاهش تمرکز فروش علاوه بر رضايت شبکه نمايندگي ها، افزايش رضايت مشتريان نيز حاصل شده که اين مورد در نتايج رضايت مشتريان از خدمات فروش در دوره هشتم ارزيابي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران نمايان است.
وي افزود: با توجه به اينکه فضاي کسب و کار خودرو در ساليان اخير رقابتي تر شده نياز به شناخت بهتر بازار و مشتري و ارائه محصولات جديد و با تکنولوژي روز بيش از پيش حائز اهميت مي باشد گروه خودروسازي سايپا مديريت انتظارات مشتريان و گسترش خدمات فروش و پس از فروش و همچنين توسعه محصولات را جزو برنامه هاي اصلي خود قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها