کد خبر: ۶۸۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۳۱ تير ۱۳۹۱
معاون ضرغامي در امور سيما تاکید کرد: باید با مجریان کم‌اطلاع برخورد شود و گزارشگران بامعلومات مورد تشویق قرار گیرند.
ايسنا، مراسم تقدیر از عوامل و کارشناسان ویژه برنامه‌های جام ملت‌های اروپا 2012 با حضور معاون ريیس سازمان صداوسیما در امور سیما، معاون اداری و مالی این سازمان، مدیران، کارشناسان ورزشی و عوامل تولید برنامه‌های ورزشی برگزار شد.

دکتر دارابی ـ معاون سیما ـ در این مراسم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه‌های جام ملت‌های اروپا، در سخنانی کوتاه گفت: ورزش به خصوص فوتبال در زندگی اجتماعی و روزمره مردم تاثیر بسزایی دارد و از این جهت سیما وظیفه خود می‌داند که نسبت به پوشش رویدادهای مهم ورزشی داخلی وبین المللی اقدام کند.

وی تاکید کرد: شبکه ورزش که روز چهارشنبه با حضور ریاست محترم جمهوری به طور رسمی راه‌اندازی شد گام جدی سیما در پرداختن به ورزش و ارتقای سلامت جامعه است.

معاون سیما در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های مجریان و گزارشگران موفق، یادآور شد: گزارشگرانی که از اطلاعات کافی در اجرا برخوردارند، در جذب مخاطب موفق‌اند و لذا گزارشگران ورزشی باید اطلاعات خود را به‌روز کنند تا از اجرای قابل قبولی در بین مخاطبان برخوردار شوند.

معاون سیما در پایان، به تشکیل کار گروه ویژه برای بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های ورزشی اشاره کرد.

مراسم تقدير

در این مراسم، تقدس نژاد معاون اداری و مالی صداوسیما نیز از حمایت و تلاش همه جانبه رسانه ملی برای توسعه ورزش خبر داد و خواستار فعالیت بیشتر برنامه‌سازان خبره در این عرصه شد و از معاون سیما وعده گردهمایی بزرگ برنامه‌سازان ورزشی را در سال جاری گرفت.

همچنین در این مراسم از کارشناسانی چون هادی طباطبایی، امیر حاج رضایی، مرتضی محصص، امیرحسین پیروانی، افشین پیروانی، مهندس شهریاری، دکتر خسرو حمزه، مجید نامجو مطلق و همچنین گزارشگران ورزشی چون عادل فردوسی‌پور، مزدک میرزایی، علیرضا علیفر، محمد سیانکی، مجتبی صادقیان و محمد بالاپور تقدیر به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
http://www.598.ir/fa/news/68307/وقتي‌تلويزيون،وان‌رابراي‌آرامش‌پيشنهادمي‌كند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها