کد خبر: ۶۹۰۷۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
تبلیغات انتخاباتی هاشمی رفسنجانی شتاب گرفت
چند وقتی از انتشار خبر "تست هاشمي رفسنجاني براي رييس جمهور شدن" نمی گذرد که باز هم امروز روزنامه آرمان تیتر و عکس روی پیشخوان خود را به ایشان اختصاص داده و متن خبر به شکلی است که نشان می دهد پالسهایی که هاشمی در حال فرستادن است، همه در این راستا است که به شخصه می خواهند به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند.
بولتن نیوز: هنوز زمان زیادی از انتشار گزارش 26 تیرماه  بولتن نیوز با تیتر  "تست هاشمي رفسنجاني براي رييس جمهور شدن" نمی گذرد که باز هم امروز، روزنامه آرمان تیتر و عکس روی پیشخوان خود را به ایشان اختصاص داد تا یک مورد دیگر به پالس‌هایی که آقای هاشمی در این راستا می‌فرستد که به شخصه می خواهد به عنوان کاندیدا وارد  عرصه انتخابات شود، اضافه شود.



البته به‌دنبال انتشار گزارش قبلی بولتن نیوز در مورد احتمال کاندیداتوری آقای هاشمی، برخی از کاربران در بخش نظرات از محدودیت سنی وی برای ریاست جمهوری خبر دادند. این در حالی است که برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر خلاف نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، محدودیت سنی وجود ندارد. اصل 35 قانون اساسی در رابطه با شرایط انتخاب شوندگان، صرفاً به مواردی از  جمله اینکه فرد باید از رجال مذهبي، سياسي باشد و همچنین ايراني‌الاصل بودن، تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران را داشتن مدير و مدبر بودن، دارا بودن  حسن سابقه و امانت و تقوی و مؤمن و معتقد به مباني جمهوري‌اسلامي‌ايران و مذهب رسمي كشور بودن اشاره می‌کند و در هیچ کجای قانون اساسی سخنی از سقف سنی برای کاندیدای ریاست جمهوری شدن به به میان آورده نشده است.

به هر حال امروز تیتر یک روزنامه آرمان و عکس بزرگ هاشمی در صفحه یک این روزنامه نشان می دهد پیش بینی های بولتن، دور از واقعیت نبوده و وی در تدارک ورود به میدان بزرگ انتخابات ریاست جمهوری سال 91 است تا شاید بار دیگر بخت خود را در بوته آزمایش قرار دهد.

در این بین نکته مهم  به آب و آتش زدن روزنامه نزديك به محمد هاشمي براي كانديداتوري آقای اكبر هاشمي است که بیشتر از همه نظرها را به خود جلب می کند. آرمان در اين گزارش به وضوح نشان داده است كه پالس هايي كه آقاي هاشمي در حال فرستادن آنها است همه در اين راستاست كه خود ایشان مي خواهند كانديدا شوند و این موضوع که روزنامه نزديك به برادر هاشمی در مصاحبه چند خطی با یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی حضور هاشمی را به شكلی برجسته مي‌كند، خود  نشان دهنده آن است که نظر هاشمی  براي حضور در انتخابات جدي است.

در فروردین ماه سال جاری یک منبع نزدیک به روزنامه آرمان روابط عمومی به سایت حقیقت نیوز گفته بود : طی چند ماه گذشته این روزنامه برای ادامه فعالیت رسانه ای خودش با منابع آقای هاشمی رفسنجانی مرتبط شده استاین منبع ادامه داد که . قبل از سال جدید و در پی منتفی شدن انتشار دوباره روزنامه کارگزاران، طی جلسه بین غلامحسین کرباسچی و هوشمند سفیدی مدیر مسئول این روزنامه توافق شد که این ارتباطات شکل بگیرد.

این فرد افزود: برهمین اساس انتشار روزنامه کارگزاران فعلا متفی شد و مقرر شد که روزنامه آرمان روابط عمومی منویات آقای هاشمی رفسنجانی را در فضای رسانه ای کشور را دنبال کند.

وی در خاتمه گفت: بر همین اساس می توان به شماره روز سه شنبه و چهاشنبه هفدهم و هجدهم فروردین نگاه کرد که این روزنامه چگونه سخنان مقام معظم رهبری را در گوشه ای از صفحه خود و به شکلی استتار شده کار می کند اما سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی را به عنوان تیتر یک و با قرار دادن عکسی به ابعاد نیم صفحه بالای روزنامه منتشر می سازد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها