کد خبر: ۷۰۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۷ آذر ۱۳۸۹
فرج الله سلحشور در گفتگو با ۵۹۸ عنوان نمود:
ما سعی می کنیم که با مراجعه به مسئولان جلسات دادگاه را علنی کنیم تا همانگونه که این افراد به طور علنی با آبروی هنری بنده بازی و به آن خدشه وارد کردند، جلسات و نتیجه دادگاه نیز به طور علنی در اختیار همه مردم باشد.

به گزارش پایگاه 598، جنجال مربوط به فیلنامه حضرت یوسف(ع) با گذشت چند سال هنوز هم به مرحله صدور حکم منجر نشده است. گرچه چندی پیش حکم بدوی از سوی دادگاه در محکومیت فرج الله سلحشور صادر گردید، اما وی با بیان اینکه مدارک فراوانی مبنی بر وجود ابهامات بسیاری در این پرونده دارد، خواستار تجدید نظر گردید که در پی آن جلسه اول دادگاه تجدید نظر در روز سه شنبه قبل برگزار گردید که شاکی و مدعی با وکلای خود، به تبیین مدارک خود پرداختند. به همین بهانه گفتکویی با آقای سلحشور انجام دادیم که در ذیل به آن می پردازیم:

آقای سلحشور دادگاه هم اکنون در چه مرحله قرار دارد و آیا شرایط مورد نظر شما را تأمین نموده است؟

نتیجه دادگاه هنگامی مشخص می گردد که حکم صادر شود و فعلأ حکمی داده نشده است. بنده همیشه خواستار این بودم که دادگاه علنی باشد و جلسه قبلی دادگاه تقریبأ نیمه علنی بوده است و ما سعی می کنیم که با مراجعه به مسئولان جلسات دادگاه را علنی کنیم تا همانگونه که این افراد به طور علنی با آبروی هنری بنده بازی و به آن خدشه وارد کردند، جلسات و نتیجه دادگاه نیز به طور علنی در اختیار همه مردم باشد. اگر آنها مقصر بودند، آبروی آنها برود و اگر ریگی به کفش من باشد، من باید تقاص پس بدهم به خاطر کاری که کرده ام. البته بنده آنقدر مدرک و دلیل مبنی بر بی گناهی خودم دارم که خواستار دادگاه علنی هستم.

تاکنون آرزوی بنده این بوده که این پرونده در اختیار یک قاضی مجرب و عادل قرار بگیرد که به صورت مو شکافانه این اتهام بنده را بررسی کند و اکنون احساس میکنم که چنین فضایی در دادگاه حکمفرما هست. امیدوارم در جلسه بعدی دادگاه که اوائل ماه آینده برگزار خواهد شد،حق به حقدار برسد.

آیا این جریان روی دیگر فعالیت های شما تأثیر گذار بوده است؟

متأسفانه باید بگویم بسیار زیاد تأثیر منفی داشته است. هدف این افراد این می باشد که بخشی از عمر بنده را در این کشمکش ها و راهرو های دادگاه ها به هدر بدهند و باید اذعان کنم که موفق شدند. زیرا وقتی با بی عدالتی به به بنده تهمت زدند و تمام ذهن بنده را مشغول کردند، آرامش فکری و تمرکز اینجانب را گرفتند.

ساخت سریال حضرت موسی(ع) به کجا رسیده است؟

فعلأ در مرحله تحقیق و نگارش هستیم و تا کلید خوردن فیلمبرداری حدود 1 تا 2 سال فاصله داریم.

آیا ساخته شدن این فیلم توسط شما قطعی شده است و قراردادی در این زمینه امضا کرده اید؟

با لطف خداوند متعال و علی رغم کارشکنی هایی که توسط افراد معلوم الحال صورت گرفت،ساخت این فیلم توسط بنده قطعی شده و قرارداد تحقیق و نگارش را با صدا و سیما منعقد کرده ایم.

آیا حضرتعالی قصد ساخت فیلم در عرصه دفاع مقدس را ندارید؟

إنشاءالله اگر توفیق باشد،مدتی است که در موسسه خودمان کار تحقیق و نگارش فیلنامه درباره دفاع مقدس را آغاز کرده ایم. تجربه نشان داده است که ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس با رویکرد گذشته کارآمد نیست و ما سعی داریم که با یک رویکرد جدید و شیوه های نوین به محضر شهدا ادای دین نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها