کد خبر: ۷۰۳۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
ضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه صدور حکم اعدام مفسدان، دستگاه قضائی را به مماشات متهم می‌کردند اما بعد از اعلام حکم، مدافع مفسدان شده‌اند، گفت: رسانه‌ها بیگانه با جوسازی علیه دستگاه قضایی بار دیگر در مقابل ملت ایران قرار گرفتند.

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام حکم اعدام برای 4 مفسد اقتصادی پرونده فساد بزرگ مالی، گفت: برخی رسانه‌های خارجی قبل از اینکه حکم اعدام مفسدان اقتصادی صادر شود، دستگاه قضائی را به مماشات در مقابل مفسدان متهم می‌کردند اما بعد از اعلام حکم قاطعانه دستگاه قضایی، مدافع مفسدان شده‌اند علیه قوه قضائیه جوسازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس با برخورد غیرواقعی با مسائل ایران، آبروی حرفه‌ای خود را در جهان از دست داده‌اند، افزود: ملت‌های جهان دیگر اعتنایی به خبرسازی و دروغ‌پراکنی‌های  این بنگاه های شایع پراکنی چون بی‌بی‌سی، العبربیه، صدای آمریکا .. نمی‌کنند این رسانه‌ها تنها ماموریت‌شان مقابله با ملت ایران است و امروز تمام دنیا به ماهیت این رسانه‌ها پی برده‌اند.

شاکری با بیان اینکه وقوع فساد اقتصادی در نظام اسلامی فی‌نفسه منفی نیست و عدم برخورد با آن است که می‌تواند برای یک نظام اسلامی ناخرسند باشد، اظهار داشت: مردم از دستگاه قضایی انتظار داشتند با قاطعیت تمام با مفسدان فساد بزرگ مالی برخورد کند و ملاحظه هیچ فرد یا گروهی را نداشته باشد و بر همین اساس قوه‌قضائیه انتظار مردم را برآورده کرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همچنین گفت: ملت ایران با اعلام حمایت از قوه‌قضائیه انتظار دارند، مفسدان هر سریعتر به سزای عملشان برسند.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه با فضاسازی علیه دستگاه قضایی ایران، بار دیگر خود را در مقابل ملت ایران قرار داد که این اقدام آنها موجب منفور تر شدن آنها خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها