يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۱۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
خبرگزاری رویترز مجموعه عکسهای همسانی را از رشته پینگ پنگ کنار یکدیگر گذاشته که در این بین عکس ندا شهسواری پینگ پنگ باز زن کشورمان در مرکز این عکسها قرار دارد.
ايسنا، همانطور که در عکس مشهود است ندا شهسواری در این عکس در مرکز قرار دارد و تصویر پینگ پنگ بازان کشورهای اتریش، برزیل، دانمارک و آلمان نیز در آن قرار دارند.

ایران در ادوار گذشته با حضور وزشکارن زن محجبه خود در بازیهای المپیک به عنوان پرچمدار حضور زنان ورزشکار مسلمان با حجاب اسلامی همیشه نگاه دیگر کشورهای را به خود معطوف داشته است، بطوری که در این عکس ندا شهسواری در مرکز عکس دیگر پینگ پنگ بازان جهان قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها