يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۳۳۸
زمان انتشار: ۰۲:۴۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱

رئیس هیئت مدیره تیم استقلال پس از مطرح شدن بحث خداحافظی مدیر عامل تیم از فوتبال و استعفای وی از مدیرعاملی این تیم درخواست کرد تا درجلسه ای با وی شرکت کرده و به وی توضیحاتی را ارائه کند.

در این خصوص مدیریت تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط برای کار کردن بسیار سخت و طاقت فرسا شده است و احتمال اینکه وی قصد کناره گیری داشته باشد بسیار زیاد است.

از طرفی رئیس هیئت مدیره استقلال از وی خواست تا در این خصوص بحثی را مطرح نکرده و تنها به ادامه همکاری با استقلال فکر کرده و باید با شرایط ایده آل تیم را همراهی کند و شرایط را مورد بررسی قرار دهد.

شایان ذکر است: در این جلسه رسولی نژاد از مدیر عامل استقلال در خواست کرد به منظور عدم ایجاد حاشیه در تیم و شرایطی که برای استقلال ایجاد شده است در این خصوص بحثی را مطرح نکند تا تیم وارد فاز جدیدی از حواشی نشود که همه چیز را به ضرر این تیم رقم بزند.

از طرفی امیر قلعه نوعی و دیگر مسئولان معتقدند که رئیس هیئت مدیره تیم استقلال در برخی موارد و مواقع با شرایطی روبرو می شود که تیم را وارد حواشی بسیار می کند که می تواند استقلال را با اوضاع متفاوت روبرو سازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها