يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۴۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
مجلس با یک فوریت طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات موافقت کرد که بر اساس آن کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف می‌شوند در بکارگیری نیروی انسانی از طریق وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.
فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز پارلمان دوفوریت طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادها، مراکز دولتی و وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی را بررسی کردند.
بهارستان نشینان پس از استماع سخنان موافقین و مخالفین دوفوریت این طرح، با 115 رای موافق، 84 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 232 رای ماخوذه با دوفوریت این طرح مخالفت کردند.
پس از آن طراحان طرح درخواست رای‌گیری برای یک‌فوریت این طرح را مطرح کردند که نمایندگان مجلس این بار با 129 رای موافق، 53 رای مخالف و 16 رای ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان نیز فوریت آن رای مثبت دادند.
در صورت تصویب این طرح که به امضای 71 نفر از نمایندگان رسیده است، ‌کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات مالی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشگاه‌های وابسته به آن را موظف می‌کند نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین کنند.
مؤید حسینی‌صدر به عنوان طراح طرح، جبار کوچکی‌نژاد و الیاس نادران به عنوان مخالفین و همچنین هادی قوامی و محمد‌قسیم عثمانی به عنوان موافقین دو‌فوریت طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات و نهادها و مراکز دولتی و وابسته به دولت ومراکز نیمه دولتی صحبت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها