يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۵۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر:
شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر با اشاره به اینکه رژیم آل خلیفه به وعده های خود برای اصلاحات عمل نکرده است، بر لزوم آزادی زندانیان سیاسی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه های بحرینی، شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر استفاده مسئولان بحرینی از زور و خشونت برای متفرق کردن تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در این کشور را محکوم کرد که در جریان آن تعداد زیادی از تظاهرکنندگان زخمی شدند.

این شبکه در پایگاه اینترنتی خود همچنین بازداشت زینب الخواجه از فعالان حقوق بشری را محکوم کرد.

شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر استفاده از خشونت علیه تظاهرکنندگان خواهان اصلاحات را برخاسته از عدم وفای دولت به وعده های خود درباره اصلاحات بویژه درپی بازداشت تعدادی از فعالان دانست.

این شبکه از مسئولان بحرینی خواست تا بازداشت شدگان سیاسی را آزاد و سلامت آنها را تضمین کرده و سیاست خود درقبال تظاهرات مردمی خواهان اصلاحات و آزادی را تغییر دهد.

کشور بحرین از یکسال پیش صحنه انقلاب مردمی برای دستیابی به آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی است.

این انقلاب با موج سرکوبگری رژیم آل خلیفه با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی همراه شده است.

منابع خبری فاش کرده اند که رژیم بحرین از گازهای اشک آور و سمی ساخت آمریکا برای سرکوب مردم استفاده می کند.

مرکز حقوق بشر بحرین پیش از این گزارش تکان دهنده خود را درباره اوضاع جاری در این کشور و جنایات آل‌خلیفه ارائه داد که در آن به موارد بی‌شمار سقط جنین زنان باردار بحرینی در اثر استنشاق گازهای سمی اشاره شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها