يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۷۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
آزادکاران آخرين تمرين خود را پيش از شرکت در رقابتهاي المپيک 2012 لندن در محل خانه کشتي تهران برگزار کردند.
در اين تمرين که ظهر امروز(سه شنبه) انجام شد، ابتدا رضا يزداني تمرين وزنه را در چند تايم زير نظر کادر فني انجام داد.

در ادامه حسن رحيمي، مسعود اسماعيل پور، صادق گودرزي، احسان لشکري و کميل قاسمي به ترتيب در سرشاخ شدن با حريفان تمريني خود در يک کلاس آموزشي مرور فن شرکت کردند.رسول خادم مدير تيمهاي ملي و اعضاي کادر فني در حين تمرين نکات فني لازم را به آزادکاران گوشزد مي کردند.

آزادکاران المپيکي کشتي ايران بامداد فردا(سه شنبه) براي حضور در رقابتهاي المپيک 2012 لندن راهي لندن مي شوند. رقابتهاي کشتي آزاد المپيک روزهاي 20 تا 22 مرداد ماه در سالن اکسل شهر لندن برگزار مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها