أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۰۲۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
چهار بخشنامه جديد رييس دستگاه قضايي به روساي كل دادگستري‌هاي سراسر كشور ابلاغ شد.
ایسنا، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني با صدور بخشنامه‌اي به روساي کل دادگستري استان‌ها ابلاغ کرد كه نسبت به انتخاب قاضي عضو هيئت حل اختلاف قانون تعيين تکليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان‌هاي فاقد سند رسمي اقدام کنند.

در اين بخشنامه آمده است:

«روساي محترم کل دادگستري استان‌ها

به موجب ماده 1 قانون تعيين تکليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان‌هاي فاقد سند رسمي مصوب 20/ 9/ 1391 مجلس شوراري اسلامي مقرر شده هيئت يا هيئت‌هاي حل اختلاف به منظور رسيدگي و صدور راي با حضور يک قاضي نسبت به موارد مذکور در ماده ياد شده، تشکيل گردد. بدينوسيله به روساي کل دادگستري استان‌ها تفويض اختيار مي‌شود تا نسبت به تعيين و صدور ابلاغ براي يکي از قضات مجرب استان جهت عضويت در هيئت يا هيئت‌هاي مذکور در حوزه قضايي مربوطه اقدام نمايند.»

وي همچنين با صدور بخشنامه‌‌هاي جداگانه‌اي از روساي کل دادگستري استان‌ها خواست به منظور عضويت در هيئت ويژه مربوط به قانون اساسنامه رسيدگي به شکايات قانون برگزاري مناقصات، همچنين کميسيون رسيدگي به قانون تعيين تکليف چاه‌هاي آب فاقد پروانه بهره‌برداري و نيز هيئت رسيدگي مربوط به قانون اصلاح پاره‌اي از مواد قانون الزام شرکت‌ها و موسسات ترابري جاده‌اي به استفاده از صورت وضعيت مسافري و بارنامه، يکي از قضات مجرب خود را انتخاب و به هيئت‌ها و کميسيون مذکور در مراکز استان‌ها معرفي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها