أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۲۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال مردان برزيل گفت: پس از غلبه بر کره‌جنوبي يک گام ديگر تا طلاي المپيک لندن فاصله داريم.

    به نقل از فيفا، شب گذشته برزيل در مرحله نيمه‌نهايي المپيک لندن 3 بر صفر کره‌جنوبي را شکست داد و به ديدار نهايي برابر مکزيک رسيدند.


پس از اين موفقيت‌ مانو منزس، سرمربي «سلسائو» اظهار داشت: از کسب اين برد راضي هستم. با اين پيروزي دلنشين به جدال پاياني رسيديم. پس از 24 سال خود را در مرحله نهايي يک دوره المپيک مي‌بينيم. همين نکته، بطور واضح نشان مي‌دهد راهيابي به ايستگاه پاياني کاري آساني نبوده است. حالا يک گام ديگر تا کسب مدال طلا فاصله داريم که بايد با هوشياري آن را برداريم.


او ادامه داد: در خلال همه سال‌هايي که از راهيابي به فينال محروم بوديم، ستارگان با کيفيتي در ترکيب تيم‌هاي مختلف خود داشتيم. اما بنا به دلايل گوناگون از جمله بداقبالي فرصت فيناليست شدن را از دست داديم. خوشبختانه با بردي که برابر کره‌‌جنوبي کسب کرديم، به اين دوران سخت پايان داده‌ايم.


در ديدار شب گذشته که در ورزشگاه ميلينيوم انجام گرفت، رومولو بورگس مونتيرو 38، لئوناردو داميائو 57 و 64 براي تيم تحت هدايت منزس گلزني کردند.


در ديگر ديدار اين مرحله مکزيک 3 بر يک از سد ژاپن گذشت تا رقيب برزيل در بازي روز شنبه شود. پيش از اين هم روز جمعه کره‌جنوبي و ژاپن بازي‌ رده‌بندي و کسب مدال برنز را انجام خواهند داد.


پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها