أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۲۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: از زماني که ملي پوشان ايران در فوق سنگين وزنه برداري، وزنه‌ها را بالاي سر مي‌بردند احساس مي‌کردم خودم وزنه مي‌زنم.
به گزارش روابط عمومي کميته ملي المپيک و به نقل از خبرنگار اعزامي به لندن، حسين رضا‌زاده با بيان اينکه با کسب يک طلا، دو نقره و يک برنز، بهترين نتيجه تاريخ وزنه برداري ايران در المپيک را به دست آورديم اظهار داشت: در فوق سنگين بهداد و سجاد شاهکار کردند و قهرمان و نايب قهرمان شدند. زماني که آنها وزنه مي‌زدند انگار که خودم وزنه مي‌زدم و از موفقيت آنها بسيار خوشحال شدم.

وي ادامه داد: تمام ملي پوشان خوب کار کردند. ما امروز ديگر فقط يک رضا زاده نداريم و 4 نفر المپيکي داريم. از اين پس هدفمان المپيک 2016 ريو است و چشم اندازمان کسب مدال‌هاي بيشتر.

رضازاده يادآور شد: بدون اينکه در کادر فني يا ترکيب ملي پوشان تحولي ايجاد شود همچنان به کارمان ادامه مي‌دهيم.

رئيس فدراسيون وزنه برداري در پايان در مورد عدم موفقيت سليمي در رکورد شکني گفت: 264 کيلوگرم رکورد المپيک و جهان بود اما زماني که طلاي بهداد قطعي شد، شل شده و نتوانست به خوبي از پس رکورد جهان بر بيايد البته سجاد هم در اين دسته فوق العاده کار کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها