أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه ملی نباید تبلیغ شرکت‌هایی که سفر به شهرهای فاسد اروپایی و آسیایی را به عنوان جایزه انتخاب کرده‌اند را پخش کند.

حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم برخی شرکت‌های تبلیغاتی برای انتخاب شهرهای اروپایی و آْسیایی غیرسالم به عنوان جایزه برای مشتریان خود، گفت: رسانه ملی نباید تبلیغ شرکت‌هایی که سفر به شهرهای فاسد اروپایی و آسیایی را به عنوان جایزه انتخاب کرده‌اند، را پخش کند.

وی افزود: اکثر شرکت‌های تبلیغی ایران برای انتخاب جایزه، سفر به شهرهای مذهبی و فرهنگی از جمله کربلا، مشهد، دمشق را انتخاب می‌کنند اما متاسفانه اندک شرکتی‌ها هستند که شهرهای ضدفرهنگی را به عنوان جایزه انتخاب می‌‌کنند و تبلیغات آنها در سیما پخش می‌شود که این اقدام نمی‌تواند مطابق با فرهنگ غنی ملت ایران باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:در صورت استمرار تبلیغ سفر به شهرهای نامناسب، موضوع را در کمیسیون فرهنگی بررسی خواهیم کرد. اگر چنین وضعی استمرار داشته باشد رئیس رسانه ملی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشد.

طاهری با تاکید بر اینکه سفر به شهرهایی که به فساد شهرت یافته‌اند تبعات منفی در جامعه دارد، تاکید کرد: برخی شهرهای غربی و حتی آسیایی سلامت لازم را برای سفر ندارند. سفر به این شهرها اثرات بسیار بدی در سلامت جامعه دارد لذا مسئولان سیما باید در این باره فرهنگ سازی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها