يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۳۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
مهاجم استقلال گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همکاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درآمد دربی 75 را به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی بدهند.

میلاد میداودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از بازی یکشنبه آینده با ملوان و مسائل مختلف صحبت کرد.

فارس:‌ شرایط خودت چطور است؟

همه چیز خوب پیش می‌رود و در یکی دو روز گذشته 2 جلسه تمرین کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا برای دیدار برای ملوان انزلی آماده شویم.

فارس: فردا هم یک دیدار دوستانه با نفت تهران برگزار می‌کنید.

این بازی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تدارک دیده شده و امیدوارم قبل از بازی با ملوان به هماهنگی لازم برسیم.

فارس: دیدار با ملوان را چطور می‌بینی؟

این بازی قطعا سخت خواهد بود چون ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ در چند هفته گذشته بوده است. آنها همیشه در سال‌های اخیر در مسابقات خوب ظاهر شدند اما امیدوارم 3 امتیاز را از آن خود کنیم و روندی صعودی داشته باشیم.

فارس: خودت چقدر برای این بازی انگیزه داری؟

همانطور که گفتم شرایطم خوب است و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند و بازی کنم، دوست دارم بازی خوبی به نمایش بگذارم و انگیزه زیادی برای گلزنی دارم.

فارس:‌ حتما خبر داری در شهرهای استان آذربایجان زلزله سنگینی رخ داده است.

وقتی تصاویر را از تلویزیون تماشا می‌کردم، خیلی ناراحت شدم. باید به مردم حادثه دیده کمک کرد و از همین جا به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد می‌کنم با توافق یکدیگر هزینه دیدار پرسپولیس و استقلال که سوم شهریور برگزار می شود را به حادثه‌ دیدگان شهرهای زلزله‌ دیده اختصاص دهند. این مسابقه پرتماشاگر است و شاید هزینه آن بتواند کمک بسیار کوچکی به این مردم داغدیده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
آقای میداودی از پیشنهادت ممنون ولی اگه راست میگی از خودت شروع کن چند درصد از مبلغ قردادتان را به زلزله زده ها اختصاص دهید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها