کد خبر: ۷۳۴۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
به مناسبت سی‌و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اسامی روزهای این هفته اعلام شد.

روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به مناسبت سی‌و‌دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در طول هشت سال و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اسامی روزهای این هفته اعلام شد.

به این ترتیب، روز جمعه‌، 3 شهریور 91 با عنوان «بصیرت‌، شجاعت‌، ولایت‌» نامگذاری شده و برنامه‌هایی همچون رژه نیروهای مسلح با هدف تبیین نقش نیروهای مسلح در اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایت‌مداری و رهبری‌ برگزار خواهد شد.

روز شنبه، اول مهر ماه نیز عنوان «دانش‌آموزان،‌ نوآوران‌، دانشمندان» به خود گرفته و محورهای تبلیغ آن نیز دانش‌آموزان‌، دانشجویان و اهمیت به دانش و پژوهش‌، در پیشبرد کشور هستند. 

روز یکشنبه دوم مهرماه روز «جوانان‌، آمادگی دفاعی‌‌ و سربازان‌» نامگذاری شده و محورهای تبلیغ این روز هم «اهمیت دادن به پدافند غیرعامل و نقش جوانان و سربازان و رشادت آنها برای اقتدار ایران اسلامی» معین شده است.

روز دوشنبه، ‌سوم مهرماه نیز روز «زنان‌، ارزش‌های اسلامی‌، پایداری ملی» نام گرفته و توجه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ عفاف و ارزش‌های دینی از جمله محورهای تبلیغ این روز خواهد بود.

روز سه‌شنبه، چهارم مهرماه روز «وحدت‌، استکبار ستیزی‌، بیداری اسلامی» نامگذاری شده و محورهای تبلیغ آن وحدت و بیداری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی هستند.

روز چهارشنبه، پنجم مهرماه به نام «رزمندگان‌، جهادگران،‌ فرماندهان‌» نامگذار شده و محورهای تبلیغ این روز «تبین حماسه بزرگ عملیات ثامن‌الائمه و تجلیل از فرماندهان شهید این عملیات» است.

روز پنجشنبه، ششم مهرماه، روز «شهادت‌، کرامت، ‌عزت» نام گرفته و محورهای تبلیغ آن تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و روز غبارروبی تعیین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها