کد خبر: ۷۳۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
حامد بهداد گفت: هر ایرانی عشق بی‌شائبه‌ای نسبت به امام رضا(ع) دارد و هنرمندان نیز از این قاعده جدا نیستند. با کمال میل حاضرم در هر فیلمی که درباره امام رضا (ع) باشد، بازی کنم.

فارس، «حامد بهداد» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما اظهار داشت: سینما هنر فراگیر و قابل توجهی در بین مردم است و اگر یک مستندساز شناخت و ارادت قلبی و کاملی نسبت به امام رضا (ع) داشته باشد، می‌تواند در ترویج فرهنگ صحیح رضوی در بین مردم کمک کنند.

بازیگر فیلم «هرشب تنهایی» و «سعادت آباد» که با ستاد خبری هفتمین جشنواره فیلم مستند رضوی گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: آستان قدس رضوی هم که متولی اصلی برگزاری چنین جشنواره‌ای است، باید با حمایت جدی، زمینه‌ساز برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره در حد و شأن آقا امام رضا (ع) باشد.

بهداد در بخش دیگر سخنانش با تاکید بر حضور امام رضا (ع) در قلب همه ایرانی‌ها تصریح کرد: هر ایرانی عشق بی‌شائبه‌ای نسبت به آن امام همام دارد و هنرمندان نیز از این قاعده جدا نیستند و مخلصانه به امام عشق می‌ورزند و من هم که تجربه‌ای مهم در کارنامه کاری‌ام با فیلم «هرشب تنهایی» درباره فرهنگ رضوی دارم، با کمال میل حاضرم در هر فیلمی که درباره حضرت امام رضا (ع) باشد بازی کنم.

وی در انتها، با اشاره به هدفمند برگزار شدن جشنواره فیلم رضوی تصریح کرد: برای روند روبه رشد جشنواره باید از فیلمسازانی برای فیلم‌سازی درباره فرهنگ رضوی دعوت شود که نام‌های شناخته شده‌ای هستند و وظیفه ما هنرمندان هم این است که در هر چه با‌شکوه‌تر برگزار شدن جشنواره کمک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها