يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۵۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آنهایی که فوتبال را این روزها محاکمه می‌کنند باید شجاعانه خود را هم محاکمه کنند چرا که خودشان در برجسته کردن فوتبال نقش زیادی داشته‌اند.
سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: آنهایی که فوتبال را این روزها محاکمه می‌کنند باید شجاعانه خود را هم محاکمه کنند چرا که خودشان در برجسته کردن فوتبال نقش زیادی داشته‌اند. این روزها خیلی‌ها به واسطه درخشش قهرمانان ما در المپیک در حال انتقاد از فوتبال هستند. شکی نیست که انتقادات زیادی به فوتبال وارد است اما این روزها این سوال مطرح است که چه کسانی فوتبال را به اینجا رسانده‌اند و چه کسانی فوتبال را در این سال‌ها برجسته کرده‌اند؟!
 
رویانیان ادامه داد: وقتی سال‌ها در یک برنامه زنده دو ساعته به جای زیبایی‌های فوتبال عمدتا به زشتی‌ها پرداخته می‌شود، وقتی عملکرد ستاره‌های فوتبال را جلوی دوربین برده و به آنها پرداخته و کمترین توجه را به قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی داریم این سوال مطرح می‌شود که بیشترین انتقاد متوجه چه کسانی است؟ در چنین شرایطی چرا توپ فوتبال را به هنگام ناکامی‌های این رشته ورزشی و درخشش سایر رشته‌های ورزشی به زمین این مدیر و آن مربی فوتبال می‌اندازند و خود را کنار کشیده و در صف المپیکی‌ها قرار می‌دهند.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر فوتبال بد است چرا تمام شبکه‌های تلویزیونی ساعت‌ها به فوتبال می‌پردازند؟ چرا برای سایر رشته‌های مدال آور برنامه‌های تخصصی پخش نمی‌شود؟ سهم شنا، تکواندو، دو و میدانی و سایر رشته‌های ورزشی در برنامه‌های تلویزیونی تا چه اندازه بوده است؟! این محصول (فوتبال) فرایند چه اقداماتی است؟! چه کسی مسئول است و چه کسی باید پاسخگو باشد؟!
 
رویانیان گفت: صادقانه باید بگویم که شدیدا از مواضع دوگانه برنامه 90 ناراحتم و نسبت به آن انتقاد دارم. واقعیت این است که نباید برخی مسائل در برنامه دیشب مطرح می‌شد. علاوه بر این ما هم از این فوتبال خسته شده‌ایم اما اگر دلسوز هستیم باید بیائیم و دست در دست هم یک تصمیم جدی بگیریم. البته بنده در کنار انتقادات از توجه ویژه برنامه 90 به موضوع زلزله زدگان تقدیر و تشکر می‌کنم هر چند که برخی سوالات مطرح شده در همین باره زیبایی این طرح را زیر سوال برد.
 
رویانیان با طرح سوال دیگری گفت: بنده چند ماهی است که وارد عرصه فوتبال شده‌ام اما برخی سال‌هاست که در این فوتبال هستند. سوال بنده این است؛ کجای این فوتبال را درست کرده‌اید؟! در این فوتبال که همچنان دلالی هست، رفتارهای ناشایست هست. کجای این فوتبال بهتر شده؟! نتایج آن یا حاشیه‌هایش؟!
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس در دو بازی مقابل صبا و گهر حضوری گسترده در استادیوم آزادی داشتند. آنها به رغم ناراحتی ناشی از باخت بدون اعتراض ورزشگاه را ترک کردند چرا که شرایط تیم را به واسطه تغییر گسترده در ترکیب بازیکنان و مربی خارجی درک کرده‌اند اما این درست است وقتی 70 هزار نفر بدون اعتراض استادیوم را ترک می‌کنند هیچ اشاره ای به صبوری و حرفه‌ای گری این هواداران عزیز نشود و به جای آن با دو دوربین سراغ هواداران برویم و در اوج عصبانیت نظر آنها را جویا شده و پس از آن این تصاویر را پخش کرده و عرصه و فضای را علیه یک تیم تنگ کنیم؟!
 
رویانیان گفت: بنده هم مثل خیلی‌ها به این فوتبال انتقاد دارم اما حالا تصمیم گرفته‌ایم که پرسپولیس باید در سایر رشته‌ها نیز تیمداری کرده و به آنها بها بدهد. ما آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم و قطعا در یکی، دو رشته مدال آور و به احتمال فراوان در کشتی و وزنه برداری تیمداری خواهیم کرد. در این زمینه ما حمایت کامل را قهرمانان اعلام کرده‌ایم. برای پرورش استعدادها نیز تلاش کرده و در این زمینه هزینه هم می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: می‌خواهیم وظیفه خود را انجام دهیم. اگر هم اشتباهی کنیم صادقانه، شجاعانه و مردانه آن را می‌پذیریم اما آیا همه منتقدان این روزهای فوتبال اینگونه رفتار می‌کنند یا اینکه سال‌ها به فوتبال می‌پردازند و به هنگام درخشش سایر رشته ورزشی فوتبال را محاکمه می‌کنند؟! اصلا آیا درست است که با هر اتفاقی ورزش‌های دیگر را با فوتبال قیاس کرد؟! آیا برای این سوالات پاسخ قانع کننده‌ای وجود دارد یا اینکه برخی تحمل طرح چنین انتقاداتی را ندارند و فقط می‌خواهند همیشه و همواره منتقد دیگران باشند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها