يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۶۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
نمایندگان مجلس با تعطیلی سه‌هفته‌ای جلسات پارلمان برای سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه و نیز سپری کردن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت کردند.
فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با تعطیلی جلسات علنی پارلمان طی سه هفته به منظور سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت کردند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس در این جلسه گفت: قبل از آغاز جلسه علنی رئیس مجلس در مورد یک هفته حضور وکلای ملت در حوزه‌های انتخابیه و تعطیلات تابستانی با توجه به تقارن این ایام با عید فطر و نیز برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، توضیحاتی را ارائه داد.

وی افزود: با توجه به اینکه 4 هفته کاری را امروز پشت سر گذاشتیم و در آستانه عیدفطر قرار داریم، نظر نمایندگان درباره سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه به مدت یک هفته و گذراندن تعطیلات تابستانی با توجه به تقارن این ایام با تعطیلات اعلامی دولت برای برگزاری اجلاس نم در تهران، اعلام کنند.

بهارستان‌نشینان هم با 142 رأی موافق، 31 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از 210 نماینده حاضر در جلسه، با حضور یک هفته‌ای نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و نیز سپری کردن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها