کد خبر: ۷۳۷۴۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
رئیس كانون سراسری انبوه سازان گفت: تا کنون هيچ بحثي در خصوص خريدو يا فروش مسکن مهر با سند يا بدون سند مطرح نشده ومئسولان مرتبط هيچ اظهار نظر و تصميمي نگرفته اند، خرید و فروش هرگونه مسكن مهر ..
ایرج رهبر در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، با بیان اینكه خرید و فروش هرگونه مسكن مهر بدون سند غیر قانونی است گفت: تا زمانی كه سندی برای این واحدهای مسكونی صادر نشده امكان خرید و فروش یا رهن و اجاره آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: كسانی كه در حال حاضر اقدام به خرید و فروش مسكن های مهر بدون سند را می كنند باید تبعات بعدی این كار را كه مجازات و جریمه است را بپذیرند.

رهبر در ادامه تصریح كرد: وزارت راه و شهرسازی مالك اصلی مسكن های مهر است كه باید هرچه سریعتر مانع خرید و فروش غیر قانونی مسكن مهر بشود.

 رهبربا اشاره به اينکه   تا اطلاع ثانوي خريد و فروش مسکن مهر نبايد صورت بگيرد  افزود: هرگونه خريد و فروش مسکن نيازمند تائيديه وزارت راه وشهرسازي  است.

وي با اشاره به اينکه تا کنون هيچ بحثي در خصوص خريدو يا فروش مسکن مهر مطرح نشده است گفت: تا کنون در رابطه با خريدو فروش مسکن مهر با سند مئسولان مرتبط هيچ اظهار نظر و  تصميمي صورت نگرفته شده است.

رئیس كانون سراسری انبوه سازان خاطر نشان كرد: تا زمانی كه سند اعیانی برای واحدهای مسكن مهر به نام خود مالك صادر نشده امكان هیچ گونه خرید و فروش یا رهن و اجاره وجود ندارد.
وي در ادامه ياد آور شد: تحويل  واحدهاي مسکن مهر تنها به متقاضيان  نيازمندان واقعي تحويل داده خواهد شد.

رهبر در ادامه خاطر نشان کرد: هرگونه خريد و فروش مسکن مهر بلافصله بعد از تحويل موجب  سوداگر ي در بازار و در نتيجه اي ايجاد شدن بازار کاذب مسکن مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها