کد خبر: ۷۳۸۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

سایت گل – بازی انتقامی دو تیم منتخب 98 فرانسه و پدر خوب در فینال سومین دوره جام ستاره ها برای نود و هشتی ها با یک غافلگیری کامل همراه شد. تیم منتخب 98 که با یک ترکیب کامل خود را برای جبران شکست بازی مقدماتی مقابل تیم پدر خوب آماده کرده بود در نهایت با شکست پر گل 5-1 از زمین بیرون رفت. و این در شرایطی بود که خیلی ها از جمله امیر قلعه نویی برای دیدن بازی فینال خود را به استادیوم سبز ولنجک رسانده بودند. نیما نکیسا، کریم باقری، افشین پیروانی، مهرداد میناوند، رضا شاهرودی، احمد مومن زاده، مهدی هاشمی نسب، علیرضا منصوریان و خداداد عزیزی بازیکنان تیم 98 در این بازی بودند. و در طرف مقابل پدر خوب با درخشش دروازه بان خود، شهرام فخار و محمد نوازی در وسط زمین شب خوبی را پشت سر گذاشت. کری های داغ میناوند برای تیم حریف از حاشیه های ثابت این بازی بود، هر چند که در نیمه دوم نود و هشتی ها کم کم شکست خود را پذیرفته بودند.

پیش از این بازی نیز دو تیم موسیقی و استقلال برگزار کننده بازی رده بندی بودند که این مسابقه را نیز تیم استقلال با برتری 5-2 به سود خود به پایان برد تا برای دومین بار روی پله سومی بایستد. موسیقی نیز که روی کاکل ستاره های خواننده خود چون رضا یزدانی و علی لهراسبی می چرخید، در این بازیها چهارم شد.

امیر قلعه نویی، سردار آجورلو، عزیز محمدی و سعید شیرینی از جمله مهمانان ویژه بازیهای شب آخر بودند که در اهدای جوایز نیز حضور داشتند. قلعه نویی کاپ تیم اول را اهدا کرد. آجورلو جایزه مرد اخلاق را به کامبیز دیرباز داد. مجید نامجو مطلق نیز به کریم باقری که با 7 گل زده بهترین بازیکن جام شد، بود تندیس داد و نیما نکیسا نیز ضمن تقدیر از رضا یزدانی بهترین دروازه بان سومین دوره جام ستاره ها لقب گرفت.

 http://u.goal.com/203100/203116hp2.jpg

http://u.goal.com/203100/203117hp2.jpg

http://u.goal.com/203100/203118hp2.jpg

http://u.goal.com/203100/203119hp2.jpg

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها