أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۰۸۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه فعلا خبری از تغییرات در هیات مدیره این باشگاه نیست، گفت: اگر تغییراتی در هیات مدیره باشگاه استقلال صورت بگیرد، همزمان در جمع مدیران پرسپولیس نیز تغییراتی اعمال خواهد شد.
مهر، احمد رسولی‌نژاد در حاشیه برگزاری دوازدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان ملت مظلوم فلسطین در مورد تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: فعلا بنایی برای تغییرات وجود ندارد اما همه چیز بستگی به تشخیص وزیر دارد. از زمانیکه هیات مدیره باشگاه استقلال از هفت نفر به پنج نفر کاهش یافت و همچنین در حاشیه برگزاری المپیک فرصت لازم برای رسیدگی به این مسئله وجود نداشت، شایعات بسیاری در خصوص هیات مدیره استقلال به وجود آمد.

وی با بیان اینکه "یکی می‌گوید رسولی‌نژاد می‌رود و دیگری می‌گوید می‌ماند"، ادامه داد: همه چیز بستگی به تشخیص وزیر دارد اما در حال حاضر بحثی در خصوص تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح نبوده و اعضای هیات مدیره با تمام توان کارشان را انجام می‌دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد دلایل برکناری صلاحی، مسئول بخش اقتصادی این باشگاه اظهار داشت: چند روز پیش نشستی با آقای فتح الله زاده داشتم. از آنجائیکه مدیرعامل اختیار تام در انتخاب معاونان خصوصا معاون اقتصادی دارد ایشان تشخیص دادند صلاحی نباشد و اعضای هیات مدیره هم از این تصمیم مدیرعامل حمایت کردند.

وی ادامه داد: صلاحی زمانی که به عنوان مسئول بخش اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شد قول داد 9 میلیارد تومان برای موفقیت تیم در جام حذفی و لیگ و 6 میلیارد برای لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه تزریق کند. در این رابطه قراردادها امضا و چک‌ها دریافت شد اما این چک‌ها برگشت خورد و پاس نشد!

رسولی‌نژاد با بیان اینکه "وقتی دیدیم دوستان توانایی فعالیت‌های اقتصادی را ندارند، با 50 گروه مختلف جلساتی گذاشتیم که برخی از آنها تا ساعت 12 شب طول می‌کشید"، ادامه داد: ما دو، سه ماه شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، زیرا به آقای صلاحی اعتماد کرده بودیم و به واسطه قول و وعده ایشان پیگیری مسائل اقتصادی نبودیم اما ناگهان غافلگیر شدیم، زیرا متوجه شدیم آقای صلاحی به تعهدات خود عمل نکرده و چک‌ها هم برگشت خورده است. حتی شخصی که چک‌ها در اختیارش بود قصد شکایت داشت اما ما با حل مشکلات و پس گرفتن چک‌ها جلوی شکایت را گرفتیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از رفع برخی از مشکلات مالی با جذب اسپانسر خبر داد و افزود: باید از بازیکنان و کادر فنی عزیز که به عشق استقلال، پیراهن، باشگاه و هواداران بدون دریافت ریالی قرارداد بستند تشکر کنم و قول می‌دهم بخش دیگری از مشکلات عمده حل شده و طی دو هفته آینده مشکلات مالی کاملا برطرف شود.

وی با تکذیب پرداخت مبالغ چهار، پنج میلیاردی برای دریافت رضایت نامه به نکونام ادامه داد: ما بدهی قبلی داریم و هزینه قابل توجهی هم در این فصل صورت گرفته اما تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم.

خبرنگاری از رسولی‌نژاد در خصوص اینکه هیات مدیره پرسپولیس چه زمانی فعالیت اصلی‌اش را آغاز می‌کند، تاکید کرد: اگر تغییراتی در هیات مدیره استقلال صورت بگیرد همزمان هیات مدیره پرسپولیس هم تغییر می‌کند، همانطور که مستحضرید باشگاه پرسولیس مشکلات مالی زیادی دارد و بدهی‌های این باشگاه بیشتر از ماست.

وی صحبت‌هایش را اینگونه تکمیل کرد: امروز فشار زیادی روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و بر خلاف باشگاه‌های دولتی دیگر این دو باشگاه به صورت مستقیم زیرنظر وزارت ورزش و جوانان هستند. آنها شرکت‌های وابسته به وزارت ورزش و جوانان هستند که ردیف بودجه مشخصی دارند و باید از سوی وزارتخانه به آنها کمک شود. اینکه برخی در این مدت با اشاره به این کمک‌ها قصد ضربه زدن به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را داشتند، اصلا درست نیست، زیرا سرخابی‌ها براساس قانون از وزارت ورزش و جوانان بودجه‌ای را دریافت می‌کنند.

معاونت حقوقی، امورمجلس وهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اضافه کرد: سازمان خصوصی سازی مراحل واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را شروع کرده و بخشی از سهام آنها امسال و بخشی دیگر سال آینده واگذار می‌شود. وقتی سهام دو باشگاه صددرصد و کاملا به مردم واگذار شد، آن وقت هیچکس نباید توقع کمک وزارتخانه به این دو باشگاه را داشته باشد.

رسولی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هیچ منبع درآمدی ندارند، ادامه داد: ما ردیف بودجه دریافتی از وزارتخانه را داریم اما تا این لحظه متاسفانه یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در حالی با این مشکلات مواجه هستند که برخلاف برخی باشگاه‌ها که دارای هواداران چند صد نفره یا چندهزار نفره هستند، این دو باشگاه طرفدارانی میلیونی دارند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: به عنوان معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تا به امروز 27 سفر استانی داشته و به عینه دیده‌ام در دورترین نقاط کشور هم مردم و مسئولان طرفدار یکی از این دو باشگاه هستند. اگر تراکتورسازی را کنار بگذاریم وقتی در استان‌ها ورود می‌کنیم در عمق قضیه متوجه می‌شویم که هواداران تیم‌های دیگر هم به نوعی به یکی از این دو تیم تهرانی علاقه دارند.

رسولی‌نژاد در پایان گفت: نباید رسانه‌ها به افکار عمومی اطلاعات غلط بدهند. استقلال و پرسپولیس ریشه میلیونی دارند و نباید به راحتی علیه‌شان هجمه وارد کرد، زیرا وزارتخانه طبق قانون به این دو باشگاه مبالغی را پرداخت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها