کد خبر: ۷۴۳۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم روز جهانی قدس موجب هراس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.
العالم، راديو اوستن نروژ اعلام كرد، كه سخنراني محمود احمدي نژاد و سيد حسن نصرالله در مراسم روز جهانی قدس رعب و هراس شديدي را در ميان اسرائيلي ها به وجود آورده است، و صهيونيست ها در شبکه‌هاي اجتماعي اینترنتی مقامات خود را به دادن بهانه به ايران و حزب الله براي نابود كردن دستاوردهاي اين رژيم از زمان ایجاد آن در سال 1948 متهم كرده اند.

اين راديو افزود، برخي از اين شهرک نشینان درباره سخنراني احمدي نژاد و سید حسن نصرالله چنين نوشته اند: نتانياهو مي خواهد اسرائيلي ها را مانند يك گله گوسفند به سوي قربانگاه ببرد .. مشكل فقط شخص نتانياهو نيست، بلكه رژیم اسرائيل است كه به مسئولان اجازه ارتكاب حماقت و به خطر انداختين امنيت اسرائيل را مي دهد تا به اين وسيله بر ناكامي هايشان در زمينه سياست، اقتصاد و ايجاد فرصت هاي شغلي سرپوش بگذارند.

یکی دیگر از شهرک نشینان در این خصوص گفت: رژیمی كه سياست آن بر تحريك آتشفشان خفته خشم ايران و حزب الله نسبت به اسرائيل استوار باشد، رژیمی است كه ديوانگان در رأس آن قرار گرفته اند.

يك صهيونيست ديگر در اين باره چنين اظهارنظر كرده است: مشكل ما اين است كه ما به جاي اطمينان داشتن به سخنان مقامات سياسي و نظامي خودمان، به مواضع سيد حسن نصرالله اطمينان داريم و اين امر آينده ما را تيره‌تر خواهد كرد.

يادآور مي شود در هفته هاي اخير هزاران شهرک نشین برای اعتراض به مواضع بنيامين نتانياهو نخست وزير و ايهود باراك وزير جنگ رژيم اشغالگر، مبني بر دفاع از طرح حمله به تأسيسات هسته اي ايران، در تل اويو تظاهرات كردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها