يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۵۶۴
زمان انتشار: ۰۴:۵۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
در آخرالزمان به پدران و مادران به طور علنی دشنام می دهند .
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: در آن زمان مرد به پدر و مادرش جفا می کند؛ اما با رفیقش نیکویی می کند و پسر بر پدر و مادر خویش خشمناک می شود.

و می فرماید: در آخرالزمان به پدران و مادران به طور علنی دشنام می دهند و سادات خوار می شوند و جنون و دیوانگی فراوان می شود.

رسول اکرم (ص) به برخی از اطفال نظر کردند و فرمودند: وای بر فرزندان آخر الزمان از دست پدر هایشان.
گفتند: ای رسول خدا از پدر های مشرکشان؟

فرمودند: نه، بلکه از دست پدرهای مومنشان که به آن چیزی از واجبات را یاد نمی دهند و اگر اولاد- واجبات دین را یاد بگیرند پدران آنها را منع می کنند. پس من از آنها برائت می جویم و ایشان هم ازمن برائت می جویند و از آن اولاد به متاع کمی از مال دنیا راضی می شوند.

امام جعفر صادق(ع) می فرمایند: در آخر الزمان، زمانی خواهد آمد که مرد بر پدر خود دروغ می بندد و در حق پدر و مادر خویش نفرین می کند و به مرگ آنان خوشحال می شود.

منبع: نشانه های ظهور امام عصر(عج)،ص۵۶.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها