أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۶۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی گفت از فکر حمله ای یکجانبه به نیروگاههای هسته ای ایران شبها تا صبح بیدار می مانم.
باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت : شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی گفت از فکر حمله ای یکجانبه به نیروگاههای هسته ای ایران شبها تا صبح بیدار می مانم.

پرز در ادامه افزود :تصور عواقب و جنبه های حمله به ایران نمی گذارد شبها بخوابم و نگرانی ام از وقوع چنین حمله ای غیرقابل توصیف است .

وی ادامه داد : بدیهی است تل آویو بدون کمک واشنگتن قادر به اقدامی علیه ایران نیست و آمریکا اخلاقا موظف است به ما کمک کند !


پرز با متهم ساختن نتانیاهو و باراک به ایجاد وحشت میان شهرک نشینان صهیونیست در مورد پاسخ کوبنده ایران ، خاطرنشان کرد : منافع آمریکا و اسرائیل در گرو توقف برنامه هسته ای ایران است اما ظاهرا اوباما با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده علاقه چندانی به اقدام جدی علیه ایران یا همکاری با تل آویو ندارد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها