کد خبر: ۷۴۷۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
دلیل این بازداشت‌ها سیاسی است، به صورتی که بسیاری از سازمان‌های مدافع حقوق بشر خواستار آزادی فوری همه بازداشت شدگان و به ویژه کودکان شده اند.
شیعه آنلاین، انقلاب ملت مظلوم بحرین علیه رژیم دیکتاتوری آل خلیفه که از سوی رژیم اشغالگر آل سعود مورد حمایت و پشتیانی کامل قرار گرفته، 14 فوریه سال گذشته آغاز شد.

انقلاب 14 فوریه که شدید ترین جنایت های ضد بشری از سوی رژیم آل خلیفه و آل سعود در آن رخ داده، را می توان از زوایا و جوانب مختلفی مورد بررسی قرار داد.

در این گزارش تلاش کرده ایم به کودکان زندانی در بحرین که سن آنها از 18 سال کمتر است، بپردازیم. در حال حاضر بیش از 90 کودک بحرینی زیر 18 سال در زندان های رژیم بحرین به سر می برند.

بر همین اساس جمعیت وفاق بحرین، در بیانیه ای تحت عنوان "عید بدون حضور کودکان" اعلام کرد: رژیم آل خلیفه کودکان را به عنوان گروگان به همراه صدها تن از مردم بحرین بازداشت کرده است. دلیل این بازداشت‌ها سیاسی است، به صورتی که بسیاری از سازمان‌های مدافع حقوق بشر خواستار آزادی فوری همه بازداشت شدگان و به ویژه کودکان شده اند.











این بیانیه در ادامه افزود: رژیم ‌آل‌خلیفه در حال نقض حقوق کودکان و سلب کمترین حقوق انسانی و طبیعی آنها است. نقض حقوق کودکان بحرینی از طریق بازداشت، ضرب و جرح، شکنجه و بازداشت والدین صورت می گیرد.
 






 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها