کد خبر: ۷۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اسرائیل هشدار داد در صورت حمله به ایران منتظر حمایت و کمک واشنگتن نباشد.

فارس، به نوشته روزنامه «گاردین»، ژنرال «مارتین دمپسی» پنج شنبه به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد،‌ اگر اسرائیل گزینه حمله به برنامه هسته‌ای ایران را برگزیند،‌ نباید انتظار کمک آمریکا را داشته باشد.

وی افزود: حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران قطعا برنامه اتمی این کشور را به تعویق می‌اندازد، اما آن را نابود نمی‌کند. اگر آنها (اسرائیلی‌ها) اقدام نظامی را بر گزینند، من مایل نیستم با آنها همدست باشم.

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل اظهار داشت: اهداف هسته‌ای ایران را نمی‌دانم چراکه اطلاعات اهداف آنها را افشاء نمی‌کند. اما آنچه روشن است این است که اگر ایران قبل از موعد مورد حمله قرار گیرد، «ائتلاف بین‌المللی» که بر این کشور فشار وارد می‌کند، ناکام می‌ماند.

«جی کارنی»،‌ مدیر رسانه‌ای کاخ سفید نیز پنج شنبه مدعی شد، ایران زمان محدودی برای پذیرش شروط غرب درباره برنامه هسته‌ای خود دارد.

وی مدعی شد: آمریکا گزارش آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران را به دقت مطالعه می‌کند، اما عجیب نیست تهران به نقض تعهدات بین‌المللی خود ادامه می‌دهد. همانطور که گزارش نیز نشان می‌دهد،‌ ما در موقعیتی نیستیم که برنامه این کشور را از نزدیک مشاهده کنیم.

کارنی افزود: فرصت برای حل مساله هسته‌ای ایران باقی است اما این فرصت محدود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
اسرائیل توله سگ کوچولوی امریکاست برای پاچه گرفتن ملتها قبلا به خودشان واکسن هاری زده اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها