کد خبر: ۷۷۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت هوشمند یعنی اینکه دشمن اقتضایی عمل خواهد کرد و هر آنچه شرایط اقتضا می‌کند باید از آن استفاده کرد؛ دشمن دو کشور را با عنوان تهدید یاد می‌کند چین را به عنوان تهدید اقتصادی و ایران را به عنوان تهدیدی که اعتقادات، تفکرات و نظام امنیتی آنها را مورد خطر قرار داده است.
فارس، سردار حسینی در جشنواره مالک اشتر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: رسالت و وظیفه اصلی سپاه دفاع از انقلاب است و شناخت از دشمن یعنی دارا بودن قدرت تشخیص وقایع قبل از وقوع، مسئولیت پیش‌گیری، پیش‌بینی و مقابله با هر آنچه نظام را تهدید می‌کند، فقط با اشراف بر این موضوع محقق می‌شود.

وی افزود: راهبرد جدید دشمن بعد از تمام راهکارها و تهدیدها، راهبرد قدرت هوشمند است و تهدید ما نیز تهدید هوشمند است.

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت هوشمند یعنی اینکه دشمن اقتضایی عمل خواهد کرد و هر آنچه شرایط اقتضا می‌کند باید از آن استفاده کرد؛ دشمن دو کشور را با عنوان تهدید یاد می‌کند چین را به عنوان تهدید اقتصادی و ایران را به عنوان تهدیدی که اعتقادات، تفکرات و نظام امنیتی آنها را مورد خطر قرار داده است.

حسینی ادامه داد: دشمن درصدد است که اگر بتواند با چالش سیاسی و نارضایتی در بین مردم ما را به چالش امنیتی دچار کند و حرف‌هایی که به عنوان حمله نظامی می‌زند در اولویت نخواهد بود.

وی افزود: تلاش دشمن در راستای خدشه وارد کردن به انسجام و وحدت ملی است و این را در شرایط و مقاطع حساس کشور از جمله انتخابات تسریع می‌بخشد و در سطح بین‌المللی تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را منزوی کند و در موضوع هسته‌‌ای نیز راهبرد فشار و مذاکره را در پیش گرفته است.  

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناسایی نقاط آسیب‌پذیر به ویژه در بحث اقتصادی از برنامه‌های دشمن است و با جهاد اقتصادی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از این چالش عبور می‌کنیم و یکی دیگر از حوزه‌های مورد هجوم دشمن باورهای اعتقادی مردم است که با عنوان عرفان‌های کاذب، مدعیان دروغین و ساده‌سازی ایدئولوژی در بین مردم آن را مطرح می‌کنند.

حسینی اظهار کرد: در حوزه امنیتی دشمن تصور می‌کند که نسبت به عناصر شرور توجه باید کرد و در منطقه افغانستان با این موضوع مواجه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها