کد خبر: ۷۸۵۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
در نظرسنجی روزنامه کلگری هرالد کانادا که از چند روز پیش آغاز 65 درصد مردم این کشور با تصمیم اوتاوا در قطع روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران مخالفت کرده اند.

به گزارش 598 به نقل از مهر، روزنامه کلگری هرالد از روز هشتم سپتامبر تاکنون یک نظرسنجی را روی پایگاه این روزنامه قرار داده است.

در این نظرسنجی از مردم کانادا سوال شده که که آیا باتصمیم دولت کانادا درباره تعطیلی سفارت این کشور در ایران و اخراج دیپلماتهای ایرانی موافق هستید؟

در پاسخ به این نظرسنجی تاکنون قریب به 65 درصد مخاطبان مخالفت خود را با تصمیم دولت متبوعشان ابراز داشته اند و تنها 35 درصد اعلام کرده اند که این تصمیم را تایید می کنند.

خاطرنشان می شود تصمیم اخیر دولت کانادا که با تبعیت از آمریکا و انگلیس اتخاذ شده، طی روزهای اخیر واکنش شخصیتهای آکادمیک کانادایی و اقشار مردمی را در پی داشته است.

در همین حال امروز برخی رسانه های کانادایی به تبعات تصمیم اخیر دولت محافظه کار "جوزف هارپر" نخست وزیر کانادا اشاره کرده اند و تاکید دارند: از دست دادن مبادلات تجاری و اقتصادی با ایران که از پیامدهای احتمالی تصمیم اخیر خواهد بود،به نفع مصالح کانادا نیست

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها