کد خبر: ۷۹۲۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا خواهان تمديد قراردادش با يوونتوس است. او توريني‌ها را در فصل جاري سري A مدعي قهرماني برشمرد و در عين حال عنوان کرد بانوي پير فوتبال اروپا در راه دفاع از عنوان فصل پيش خود با سه يا چهار رقيب جدي رو‌به‌روست.
جان لوئيجي بوفون دوست دارد همراه با يووه بار ديگر اسکودتو را از آن خود کند، هر چند مي‌داند کار ساده‌اي نيست. او رم، اينتر، ناپولي و ميلان را رقيبان سياه‌وسپيدپوشان در راه قهرماني در فصل جاري خواند: "سه، چهار تيم هستند که اگر چه پس از ما استارت زدند ولي در طول فصل مي‌توانند خطرناک شوند. از ميلان، اينتر، رم يا ناپولي حرف مي‌زنم که هرچند همگي در ليگ قهرمانان نيستند ولي بازيکنان باتجربه‌اي را در اختيار دارند."

به گزارش ايسنا،يووه در 10 ماه آينده بايد بدون آنتونيو کونته به ميدان برود. مربي فصل پيش توريني‌ها که اين تيم را به قهرماني ايتاليا رساند، به دليل نقش داشتن در تباني سيه‌نا تيم قبلي‌اش بايد نزديک به يک سال را دور از فوتبال سپري کند. بوفون دراين‌باره هم گفت: "دل‌مان براي او بسيار تنگ خواهد شد. مي‌توان درک کرد که او روي نيمکت نيست. او مربي‌اي است که به ما باور تازه‌اي داد و توانست با قاطعيت خود تمام فصل را پيش برد."

يوونتوس در گروه E‌ ليگ قهرمانان اروپا با چلسي، شاختار دونتسک و نوردزيلاند هم گروه است. دروازه‌بان بيانکونري با اشاره به آغاز فصل تازه اين رقابت‌ها ابراز داشت: "دل‌مان براي اين رقابت‌ها بسيار تنگ شده بود. مدت‌هاي زيادي اين رقابت‌ها را از تلويزيون تماشا مي‌کرديم." يوونتوس در کنار چلسي مدعي صعود از اين گروه به شمار مي‌آيد.

بوفون درباره آينده‌اش با بيانکونري هم گفت:‌ "به زودي با باشگاه صحبت خواهم کرد. شک دارم مشکلي وجود داشته باشد. دوست دارم با باشگاه تمديد کنم ولي باشگاه در حال حاضر به اندازه کافي مشغله دارد. فکر نمي‌کنم براي باشگاه ديگري در ايتاليا بازي کنم؛ هر چند در فوتبال هيچ وقت نمي‌شود، گفت: "هرگز".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها