کد خبر: ۸۰۷۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
یک داوطلب نمایندگی کنگره آمریکا قصد دارد که در منزل یک ایرانی مقیم آمریکا اعلام کاندیداتوری کند. تیمر من یکی از اعضای شاخص سازمان جاسوسی آمریکاست.
به گزارش  فاطر، کن تیمر من داوطلب نمایندگی  کنگره آمریکا شد. وی در اطلاعیه ای از مردم آمریکا خواسته که در مهمانی معرفی و اعلام کاندیداتوری خود شرکت کنند.
 
 این داوطلب کنگره آمریکا از مردم بابت شرکت در مراسم اعلام کاندیداتوری اش، مبلغ ۱۰۰ دلار هم اخذ می کند.
 
 میهمانی اعلام کاندیداتوری این آمریکایی با سابقه، قراراست که در منزل « حسین شاه آبادی » است. گفته می شود که برگزاری این مراسم با تشویق و حمایت هوشنگ انصاری، بهمن باتقان قلیچ، بیژن کیان، نسترن سمیعی در منزل شاه آبادی برگزار می شود.
 
 تیمر من یکی از نزدیکان جیمز وزلی رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا است. وی اخیراً سفری به منطقه کردستان عراق داشته و با برخی عوامل گروهک پ.ک.ک درباره ایران گفتگو داشته است.
 
تیمرمن، رییس و مدیر عامل بنیاد دموکراسی ایران و مسؤول پنهانی «همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران» و "کارشناس” مسائل ایران است. در سال ۱۹۸۳ میلادی در مجله کوئین در اورشلیم نوشت: برای اینکه اسرائیل ماندگار باشد، باید کشورهای بزرگ خاورمیانه درهم شکسته و تجزیه شوند؛ آنگاه، مثال عراق را میزند « با کرد، سنی و شیعه؛ و مصر با قبطی، عرب و ترک … که آماده تجزیه اند.»
 
در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۰۷ تیمرمن آمریکائی، درهمایش ایرانیان بی حمیّت و چند تن تجزیه طلب از اهالی کردستان ایران و بلوچستانِ ایران در پاریس شرکت کرد و با سلطنت طلبان و بخشی از گروههای چپ و راست همایش پاریس را ترتیب داده و با طرح سال ۱۹۸۳ خود، ذکر شده در بالا، با شروع موضوع حمله نظامی آمریکا و تحریک اقوام ایرانی و تحریض حاضران به تجزیه ایران، به دنبال جانشین سازی سیاسی (آلترناتیو سازی) در ایران رفت.
 
آقای تیمر من ارتباط خوبی با گروهک های ضدانقلاب، منافقین و گروه های مسلح ضد نظام اسلامی دارد و شاید بر همین اساس است که وی در منزل یک ایرانی تبار اعلام کاندیداتوری می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها