کد خبر: ۸۰۸۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
اسماعیل کوثری در گفتگو با ۵۹۸ اظهار داشت:
اسماعیل کوثری با تصریح بر اینکه هدف ایشان از مطرح نمودن چنین حرفهایی را میتوان روی کار آمدن افراد مورد نظرشان و حتی خودشان دانست، افزود: شخص آقای هاشمی 8 سال رئیس جمهور بودند و سیاستهایشان را در این سالها پیاده کردند؛ شاید از نظر کارهای عمرانی اقداماتی انجام دادند، ولی ارزشهای الهی و اسلامی که هدف اصلی انقلاب بوده است مورد توجه چندانی قرار نگرفت. وی با اشاره به موضوع بازگشت مهدی هاشمی، هدف او از بازگشت به ایران را طرح ریزی و پیگیری توطئه جدیدی دانست بخصوص که در این سال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم.
اسماعیل کوثری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 با اشاره به اظهارات آقای هاشمی در دیدار با دانشجویان مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد، و جلب اعتماد مردم گفت: آقای هاشمی قبل از آنکه بخواهد وجود هرگونه اشکال در انتخابات را مطرح کنند، بهتر است کمی به عقب برگردند و ببینند چه کسانی به خود ایشان رای دادند تا رئیس جمهور و رئیس مجلس شوند؛ و چه بسا اگر در انتخابات مشکلی باشد، پس در انتخاب ایشان هم اشکال وجود داشته است.



این نماینده اصولگرا با تصریح بر اینکه هدف ایشان از مطرح نمودن چنین حرفهایی را میتوان روی کار آمدن افراد مورد نظرشان و حتی خودشان دانست، افزود: شخص آقای هاشمی 8 سال رئیس جمهور بودند و سیاستهایشان را در این سالها پیاده کردند؛ شاید از نظر کارهای عمرانی اقداماتی انجام دادند، ولی ارزشهای الهی و اسلامی  که هدف اصلی انقلاب بوده است مورد توجه چندانی قرار نگرفت.

کوثری در پاسخ به اینکه آیا حرفهای آقای هاشمی میتواند مانند سال88 باعث ایجاد تنش در جامعه شود اظهار داشت: اینها نظرات شخصی ایشان است و دیدگاه شخصی ایشان اصلا ملاک قابل قبولی نیست.

وی با اشاره به موضوع بازگشت مهدی هاشمی، هدف او از بازگشت به ایران را طرح ریزی و پیگیری توطئه جدیدی دانست بخصوص که در این سال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما در سطح بالایی از آگاهی هستند و از قوه قضاییه و دستگاههای امنیتی انتظار دارند که با مهدی هاشمی در خور جرمهایی که مرتکب شده، بطور قاطع برخورد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها