کد خبر: ۸۱۱۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
یک شخصیت سیاسی و حوزوی مطرح کرد؛
بنده شواهدی دارم که برخی از اخباری که از سوی بعضی رسانه های اصولگرایی علیه سایر اصولگرایان منتشر می شود؛ توسط جریان فتنه تولید و تنظیم شده است و از طریق رابطه ها در اختیار برخی رسانه های بی تقوا و کم بصیرت و ساده لوح در جریان اصولگرایی قرار می گیرد تا با انتشار آن دامنه اختلافات در بین اصولگرایان گسترده شود و اصلاح طلبان به اهداف خود برسند.
آقازاده لندن نشین بالاخره شب گذشته به کشور بازگشت و همزمان با ورود این آقازاده؛ جلسه ای بصیرتی در قم و با حضور جمعی از طلاب در حال برگزاری بود. سخنران این جلسه خصوصی از مسائلی سخن به میان آورد که اگرچه مصلحت به انتشار همه آنان نمی باشد اما بر آن شدیم تا برخی از مباحث این جلسه را که برای دوستداران انقلاب مفید و ضروری می باشد را به اطلاع برسانیم.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سخنران این جلسه خصوصی یکی ازشخصیت های مطرح حوزوی و سیاسی کشور بود. فردی که تا کنون کمتر تحلیلی از وی در فضای رسانه ای کشور منتشر گردیده که خلاف واقع و یا غیر جدی بوده باشد.

این تحلیگر سیاسی کشور گفت: مردودین فتنه برای بازگشت دوباره به قدرت راهی جز بازگرداندن مهدی هاشمی به کشور و تلاش برای منع تعقیب یا مجازات حداقلی وی تا چند ماه قبل از انتخابات نداشته اند از همین رو این آقازاده را به هر شکل ممکن وارد کشور کردند اما انشاء الله دستگاه های امنیتی و قضایی این مجال را به او نخواهند داد و فته جدید را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی همچنین اظهار داشت: راه باز گشت اصلاح طلبان به قدرت در دستان آقای هاشمی و فرزندانش است و آنها خوب می دانند که اگر نتوانند شرایط حضور هاشمی و فرزندانش را در عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری آماده کنند؛ دیگر هیچ شانسی برای بازگشت به قدرت نخواهند داشت.

این تحلیلگر سیاسی همچنین با ذکر نام برخی رسانه های کشور گفت: آنها به دلایلی نمی توانند در مقابل رسانه هایی چون خبرگزاری فارس، کیهان، هفته نامه پرتو و 9 دی ها بایستند اما قصد دارند تا به هر شکل ممکن پروبال رسانه های سایبری انقلابی را بریزانند لذا با آمدن مهدی هاشمی رسانه هایی که همفکر با آنان نیستند و علیه هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان افشاگری می کنند را به هر شکل ممکن تحت فشار قرار خواهند داد.

این شخصیت حوزوی افزود: در حال حاضر رسانه هایی چون رجا ، بی باک، بولتن، مشرق، 598، صراط، خبرنامه دانشجویان ، جهان و چند رسانه دیگر انقلابی در صف مقدم مبارزه با فتنه هستند و قطعا در ایام انتخابات برای این جریان دردسر ساز خواهند شد لذا این جریان سعی دارد تا با ورود مهدی هاشمی به عرصه سیاسی کشور اهالی رسانه های ارزشی را به هر شکل ممکن تحت فشار قرار دهند تا علاوه بر اینکه انتقام سالها افشاگری و روشن گری این رسانه ها علیه فتنه را از آنان بگیرند؛ به حدی رعب و وحشت در دل نیروهای انقلاب بیاندازند تا کسی جرات و جسارت انتقاد و روشن گری علیه مردودین فتنه را نداشته باشد اما تحلیل بنده این است که قشر طلبه و دانشجو این اجازه را به این جماعت نخواهند داد.

وی افزود: خدا را شکر دانشجویان ما نسبت به اتفاقات کشور با چشم باز و هوشمندانه واکنش نشان می دهند و هر فردی که قصد تحمیل فتنه گران بر ملت را داشته باشد؛ باید از روی جسد دانشجویان و طلاب انقلابی عبور کند.



این تحلیلگر سیاسی درباره شیوه فتنه گران برای تحت فشار قرار دادن اهالی رسانه های ارزشی افزود: در وهله اول این جریان سعی دارد تا جنگ درون گروهی به راه اندازد یعنی کاری کنند که خود جریانات اصولگرایی به جان هم بیفتند و از یکدیگر شکایت کنند و علیه همدیگر افشاگری و جنجال سازی کنند اما این برنامه آنها در صورتی که با هوشیاری و سعه صدر بزرگان اصولگرایی همراه باشد؛ ناکام خواهد ماند ولی اگر برخی اصولگرایان همچون گذشته ساده لوح و یا کم ظرفیت باشند و از طرفی رسانه های انقلابی نیز بر اساس شنیده ها دست به قضاوت و گزارش و خبر نویسی بزنند؛ خواسته یا نخواسته تکمیل کننده بازی دشمنان هستند و کار را برای فتنه گران راحت تر کرده اند.

این شخصیت حوزوی همچنین ابراز داشت: بنده شواهدی دارم که برخی از اخباری که از سوی بعضی رسانه های اصولگرایی علیه سایر اصولگرایان منتشر می شود؛ توسط جریان فتنه تولید و تنظیم شده است و از طریق رابطه ها در اختیار برخی رسانه های بی تقوا و کم بصیرت و ساده لوح در جریان اصولگرایی قرار می گیرد تا با انتشار آن دامنه اختلافات در بین اصولگرایان گسترده شود و اصلاح طلبان به اهداف خود برسند.

این تحلیگر سیاسی همچنین  در ادامه گفت: با آمدن مهدی هاشمی به کشور جریان فتنه بصورت گسترده رسانه های ارزشی را رصد می کند و سعی دارد تا به هر شکل ممکن مباحث تفرقه افکنانه و یا مجرمانه در این رسانه ها پیدا کنند و با تحریک جریانات اصولگرایی و برخی اشخاص مورد نقد و اتهام قرار گرفته برای رسانه های ارزشی دردسر درست کند تا به هر شکل ممکن نیروهای انقلابی را تا قبل از انتخابات به پشت میله های زندان بفرستد و جسارت اندک باقیمانده ها را نیز بگیرد و دیگران را نیز دلسرد و منزوی نمایند.

این شخصیت حوزوی در ادامه افزود: البته لازمه این کار این است که آقای هاشمی و حامیانش در دستگاه های مختلف از این سناریو حمایت کنند اما به نظر من بخاطر سلامت راس عموم مراجع قضایی و امنیتی کشور، آنها به راحتی به این هدف نخواهند رسید مگر اینکه مسئولین در قبال آقازاده فراری تسامح به خرج دهند و از طرفی برخی از مسئولین خواسته و ناخواسته در زمین آنها بازی کنند و اقدام به حذف و دلسردی نیروهای انقلاب کنند.

وی همچنین با ذکر نام یکی از رسانه های خبری کشور تاکید کرد: شک نکنید که فتنه گران سعی دارند تا به هر شکل ممکن مانع اطلاع رسانی و فعالیت سایت ... شوند و با حمایت ویژه آقازاده فراری این رسانه انقلابی را که در مبارزه با مافیای قدرت و ثروت نقش مهمی داشته است را از دور خارج کنند و به مسئولان آن اتهامات سیاسی، افراطی گری و حتی اخلاقی و اقتصادی بچسبانند تا از این طریق اعتماد مردم به سایر رسانه های انقلابی نیز سلب شود. چون این سایت در فضای رسانه ای منسوب به ... است و حزب الله و نیروهای انقلابی از این شخصیت بزرگ انقلاب حرف شنوی کامل دارند و اگر بتوانند حامیان و اطرافیان این شخصیت بزرگ را تخریب و از دور خارج کنند؛ به خیال خود در حقیقت مجاری رساندن صدای این مرد بزرگ انقلاب به مردم را مسدود کرده اند و این یکی از برگ های برنده آنان در انتخابات آتی خواهد بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود : جریان فتنه تصور می کند که آمدن مهدی هاشمی به کشور موجبات پروبال گرفتن آنان را فراهم خواهد کرد و خیال می کنند که مردم ایران آنقدر ساده لوح و کم بصیرت هستند که به فرض تبرئه یا مجازات خفیف مهدی هاشمی؛ به او اجازه می دهند که در ایام انتخابات برای مردم تعیین تکلیف و مظلوم نمایی کند و با حمایت های مالی و سیاسی خود در ایام انتخابات جو را به سمت فتنه گران تغییر دهد در حالیکه فتنه گران توسط مردم در نطفه خفه شده اند و احیای آنان زایمانی مجدد و با درد و تلاش زیاد را می طلبد که اگر نیروهای انقلاب بی تقوایی و سادگی نکنند و برخی مسئولین هم خواسته یا نخواسته به این جریان خدمت نکنند؛ در انتخابات ریاست جمهوری نیز همچون انتخابات مجلس نهم، جشن مردم و نیروهای انقلاب را شاهد خواهیم بود.

این شخصیت حوزوی هشدار داد: با آمدن مهدی هاشمی برخی کسانیکه خود را تا کنون رو نکرده بودند؛ با جسارت بیشتر علیه نیروهای انقلاب موضع خواهند گرفت و سعی در تفرقه افکنی و ایجاد رعب و وحشت در دل نیروهای انقلاب می کنند. جوانان را هوشیار کنید؛ از کارهای احساساتی بر حذر کنید، به اصحاب رسانه و رسانه هایی که بی تقوایی و بداخلاقی می کنند به هیچ وجه اعتماد نکنید ولو اینکه داعیه دار اصولگرایی باشند. چون در آستانه انتخابات احتمال نفوذ نیروهای فتنه در جریان اصولگرایی و فریب برخی رسانه ها و نیروهای ارزشی بسیار است؛ اجازه ندهید دوستانتان هر خبر و گزارشی را منتشر کنند و البته خودتان را آماده کنید که ماههای سخت و دشوار و فتنه جدید و ظریفی در راه است.

این تحلیلگر سیاسی در پایان افزود: البته بصیرت عموم مردم و مسئولین ما بالاتر از این است که یک متهم سیاسی بعد از سالها فرار از کشور بخواهد در آستانه انتخابات هم فضای سیاسی کشور را در دست بگیرد و هم از خود رفع اتهام کند و هم با ذبح نیروهای انقلاب برای خود و نزدیکانش کیسه ای بدوزد. مردم همراه و همصدا با مراجع قضایی و امنیتی به هر فتنه گری سیلی محکمی خواهند زد و اگر کسی بخواهد نیروهای انقلاب را به پای این جماعت قربانی کند؛ راه بجایی نخواهد برد و تنها آبروی خود را خواهد برد و مورد بی اعتمادی مردم قرار می گیرد که لکه ننگش تا قیامت دانگیر او خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها