کد خبر: ۸۲۶۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با انتقاد از کوتاهی پلیس نیویورک، جزئیات مزاحمت‌های ایجاد شده از سوی عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را تشریح کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ،"رامین مهمان پرست" شامگاه یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم از نیویورک، در خصوص مزاحمت های ایجاد شده از سوی عناصر منافقین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: با توجه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و حضور رؤسای کشورها، ظرف سالهای اخیر شاهد تلاش مذبوحانه ای از سوی گروهک تروریستی منافقین بوده ایم. 
 
وی تأکید کرد: آنها در روزی که رئیس جمهوری اسلامی ایران سخنرانی دارد، سعی می کنند افرادی را به شکل های مختلف برای تظاهرات و شعار دادن جلوی سازمان ملل جمع کنند؛ این درحالی است که خیلی از آنها اتباع ایرانی نیستند؛ و منافقین پول می دهند تا آنها را از مناطق مختلف جمع کنند. مجموعه همه این تلاشها یک جمع 200 تا 300 نفر را تشکیل می دهد. 
 
مهمان پرست گفت: بعد از سخنرانی تیم هایی که همراه رئیس جمهور بودند هرکدام به محل های کار بعدی خود مراجعه می کردند؛ ما هم به همراه 2 تن از همکاران قصد رفتن به محل اقامت را دشتیم تا پس از نماز و استراحتی کوتاه به مقر سازمان ملل بازگردیم که چند نفر از این افراد سعی کردند مزاحمت ایجاد کنند. 
 
مهمان پرست ادامه داد: بعد از مزاحمتهایی که ایجاد کردند قصد داشتند که با تحریک و ایجاد واکنش فیلم تبلیغاتی برای خودشان درست کنند، ولی باوجود همه برخورد زشتی  که آنها داشتند، ما مسیر خودمان را ادامه دادیم و تلاش کردیم از مواجهه با آنها خودداری کنیم. 
 
مهمان پرست با انتقاد از کوتاهی پلیس نیویورک، گفت: متأسفانه با وجود آنکه چند بار به پلیس نیویورک تذکر دادیم که باید جلو مزاحمت آنها را بگیرد، متأسفانه نیروهای بی تفاوت از کنار آنها رد شدند. 
 
وی افزود: هنگامی که تعداد آنها بیشتر شد و سروصدا ایجاد کردند، پلیس نیویورک وارد کار شد و آنها را دور کرد و ما هم از آن منطقه خارج شدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها