کد خبر: ۸۲۷۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
مریم رجوی، رییس جمهور خودخوانده گروه تروریستی مجاهدین خلق، روز جمعه هفتم مهر، در واکنش به تصمیم آمریکا مبنی بر خارج کردن نام این سازمان از فهرست گروه‌های تروریستی به شدت جوزده شد و گفت که این امر «موازنه قدرت را تغییر خواهد داد».
 
در همین روز اما یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت، در تصویری که واشینگتن از آینده ایران دارد «مجاهدین خلق جایی ندارند».
 
مریم رجوی ۵۸ساله، که روز جمعه در مقر منافقین در شهر «اُوِر سورُواز» در حومه پاریس با آسوشیتدپرس سخن می‌گفت، اظهار داشت که «الان برای همگان مسجل شده‌ است که این اتهامات [تروریسم] نادرست بوده‌ است».
 
سرکرده این فرقه تروریستی افزود که «هدف ما دموکراسی و آزادی دموکراسی برای آینده ایران است».
 
در همین حال به گزارش آسوشیتدپرس، روز جمعه یکی از مقام‌های ارشد وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت که خارج کردن سازمان مجاهدین خلق از لیست یادشده به این معنی نیست که آمریکا و این سازمان در جبهه مشترکی در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.
 
این مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود افزوده‌ است که به باور واشینگتن، مجاهدین خلق گروهی نیست که به عنوان یک نیروی اپوزیسیون قادر به اشاعه ارزش‌های دموکراتیک در ایران باشد. وی با اشاره به سازمان مجاهدین خلق گفت که «این گروه در تصویری که ما از آینده ایران داریم جایی ندارد.»
 
در سال‌های اخیر در مورد زنده یا مرده بودن مسعود رجوی، از اعضای ارشد سازمان مجاهدین خلق، گمانه‌زنی‌هایی زیادی صورت گرفته و خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز روز جمعه این گمانه‌زنی‌ها را با مریم رجوی مطرح کرده است.
 
وی در پاسخ گفت که مسعود رجوی «زنده‌ است» اما جزئیات دیگری در این مورد ارائه نداد! گفتنی است ورود مریم عضدانلو به سازمان منافقین به طلاق اجباری او از مهدی ابریشمچی [شوهرش] منجر شد؛ این طلاق در شرایطی صورت گرفت که اولا مدت زمان لازم برای طلاق سپری نشد و ثانیا مسعود رجوی عملا اردوگاه اشرف را به حرم سرای شخصی اش تبدیل کرده بود و هر بار یکی از سربازان زن این اردوگاه را به اتاق خود جهت انجام دستورات فرا می خواند!
 
 
 
منبع:ما هستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها