کد خبر: ۸۳۲۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
اگر آقای هاشمی جرمی مرتکب شده باید تمکین کند، ولی اگر خلافی مرتکب نشده است چرا فرار می کند؟ همه باید به کمک هم مملکت را آرام اداره کنیم، ضمن اینکه تمام قوانین و مقررات را به عنوان خط قرمزمان محترم بشماریم و بپذیریم.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، خبر بازداشت و انتقال فائزه هاشمی، یکی از متهمان فتنه 88، برای مدتی در صدر خبرهای داخلی قرار گرفت و هنوزهم کم و بیش توجه محافل خبری را به خود جلب کرده است ضمن این‌که این اتفاق با بازگشت مهدی هاشمی به ایران قرین شد، به همین بهانه‌ خبرنگار بی باک گفت‌وگوی کوتاهی با منصور حقیقت پور، نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام داده که در ادامه تقدیم می‌گردد.

نظر شما در مورد انتقال فائزه هاشمی به زندان اوین برای اجرای حکم چیست؟

نظرخاصی در این زمینه ندارم.

مگر می شود که همه در این زمینه اظهار نظر کنند اما عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نظری نداشته باشد؟

دادگاه ما یک دادگاه صالحه است و یک فقیه در رأس قوۀ قضائیه است. اگر فائزه هاشمی جرمی کرده باشد باید به قانون تمکین کند و مجازات شود و اگر جرمی هم نکرده باشد، تبرئه خواهد شد.

به نظر شما حکم صادره با میزان جرائم فائزه هاشمی هم خوانی دارد؟

ما نباید همۀ موارد را سیاسی کنیم اگر کسی جرم کرده باشد باید مجازات شود. اگر جرم نکرده باشد دادگاه هم حکم نمی دهد.



چه ارتباطی بین همزمانی اجرای حکم فائزه هاشمی با ورود مهدی هاشمی به کشور می باشد؟

بالاخره آقای مهدی هاشمی هم باید به این مملکت بر می‌گشت، چون اینجا وطن اوست و باید بدانند که در رأس این کشور نیز یک شخصیت عادل، فقیه و مجتهد نشسته است و عدالت را رعایت می کند.

دستگاه قضائی اخیرا تلاش زیادی برای اجرای عدالت و مبارزه با باندهای قدرت و ثروت کرده و در پرونده فساد بزرگ اقتصادی عملکرد مطلوب و قابل تقدیری داشته است؛ به نظر شما مهدی هاشمی حاضر است به هر حکمی که علیه وی صادر شود؛ تن دهد یا همچنان با خوی آقازادگی جلو خواهد رفت؟

اگر آقای هاشمی جرمی مرتکب شده باید تمکین کند، ولی اگر خلافی مرتکب نشده است چرا فرار کرده است؟! همه باید به کمک هم مملکت را آرام اداره کنیم، ضمن اینکه تمام قوانین و مقررات را به عنوان خط قرمزمان محترم بشماریم و بپذیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها