کد خبر: ۸۸۹۶۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
گفته مي‌شود او بازي پرسپوليس با پيكان را از دست داده و در بازي تيم ملي مقابل ازبكستان مي‌تواند با استفاده از آتل مخصوص به ميدان برود
pooladi
ok

سایت گل- مهرداد پولادی دقایقی قبل از اتاق جراحی خارج شد.

دکتر وجیه‌ا... چشمه‌سری با اعلام این مطلب گفت: پس از حادثه، پولادی در همان کرمان راهی بیمارستان شد. از آنجا که برای او پارگی تاندون انگشت کوچک دست تشخیص داده شد، باید به اتاق جراحی می‌رفت. از این رو تصمیم گرفتیم با توجه به تحت کنترل بودن شرایط، درمان را در تهران دنبال کنیم. مهرداد واکسن کزاز را دریافت کرد و اقدامات درمانی اولیه مثل بانداژ و آتل را دریافت کرد.

وی افزود: در بازگشت به تهران او را به بیمارستان منتقل کردیم. اقدامات پیش از جراحی مثل دریافت آنتی بیوتیک و آزمایش خون انجام شد و پانسمان و آتل دست او عوض شد و صبح امروز برای جراحی به بیمارستان آتیه مراجعه کرد. او از حدود ساعت 10:15 به اتاق عمل رفت و قرار است ساعت 12:20 کار جراحی به پایان برسد.(البته جراحی تا 12:30 هم تمام نشد)

پزشک تیم پرسپولیس افزود: پولادی داروی بیهوشی دریافت کرده است. در این عمل قرار است تاندون انگشت او به هم متصل شود. در عکسبرداری مجددی هم که انجام شده بود، شکستگی دیده نشد. زمان بازگشت او به تمرینات هم با توجه به عمق جراحی متغیر خواهد بود و در این باره منتظر نظر پزشک جراح هستیم.

درباره پولادي گفته مي‌شود او بازي پرسپوليس با پيكان را از دست داده و در بازي تيم ملي مقابل ازبكستان مي‌تواند با استفاده از آتل مخصوص به ميدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
بازيكني كه نتواند بر اعصاب خود مسلط شود آدم خطرناكي است چه بهتر از آقاي كيروش ديگر از او استفاده نكند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها