کد خبر: ۹۰۰۶۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۱
روزنامه ایتالیایی مدعی شد پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد تلاش برای جذب ستاره و سرمربی پرتغالی رئال مادرید را از سر بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه گزتا دلو اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد پاری سن‌ژرمن در پیشنهادی که می‌تواند یکی از گران‌قیمت‌‌ترین پیشنهادهای اروپا لقب بگیرد، در نظر دارد پروژه جذب رونالدو را از سربگیرد و تلاش خواهد کرد همراه او ژوزه مورینیو را نیز به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش این روزنامه در مذاکرات رئال مادرید با رونالدو وقفه ایجاد شده و باشگاه فرانسوی قصد دارد با استفاده از این فرصت مهاجم پرتغالی را به خدمت بگیرد.

این روزنامه همچنین نوشته است که کریستیانو رونالدو به کمتر از 18 میلیون یورو در سال برای تمدید قراردادش با غول‌های اسپانیا راضی نمی‌شود. قرارداد فعلی وی تا سال 2015 به پایان نخواهد رسید؛ گرچه این بازیکن ناراحتی خود را پس از مسابقه با گرانادا در لالیگا علنی کرد.

رئال مادرید خود را آماده می‌کند تا مبلغی بیش از 14 میلیون یورو به رونالدو پیشنهاد کند. آنها نگران قوانین یوفا در خصوص دستمزد بازیکنان هستند که می‌تواند عواقب جدی برای تیم‌هایی که آن را رعایت نمی‌کنند، در پی داشته باشد.

شیخ حمد الثانی، مالک پاری‌سن‌ژرمن هیچ مشکلی با تهیه مبلغ مورد نظر رونالدو ندارد. الثانی با مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو صحبت کرده است.

با این وجود باشگاه رئال مادرید بارها اعلام کرده به فکر فروش رونالدو نیست. رونالدو بازیکنی است که به عنوان یکی از قطب‌های اصلی باشگاه به حساب می‌آید.

بلندپروازی‌های سن ژرمن به اینجا ختم نمی‌شود. اگر آنها بتوانند انتقال رونالدو را قطعی کنند، برنامه بعدی جذب مورینیو خواهد بود. مورینیو همان مربی است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشگاه فرانسوی را به بالاترین سطوح اروپا برساند.

گزتا دلو اسپورت در همین گزارش ادامه می‌دهد که اگر سن‌ژرمن بتواند ستاره مادرید را به خدمت بگیرد، رئال مادرید به دنبال رادامل فالکائو برای جانشینی او خواهد بود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها